در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هدف اصلی هر مدیر این است که به کارکنان خود کمک کند تا کار خوبی انجام دهند و توانایی آنها را برای انجام این کار در طول زمان افزایش دهند. اما در حالی که مفهوم مدیریت عملکرد جدید نیست، روش های مورد استفاده برای انجام آن تغییر کرده است. مدیران امروز باید با عوامل مختلفی از عوامل مختلفی بپردازند، از جمله کمبود کار ماهر و بومرها، نیروی کار را ترک کردند تا هزاره ها وارد شوند.
عنوان اصلی : Performance Management: Improving Employee Performance
سرفصل های دوره :
در این دوره، به کارشناس HR کارشناس Don Phin به عنوان او استراتژی های ایجاد یک فرهنگ را به اشتراک می گذارد که عملکرد بالا و همچنین بهترین شیوه ها را برای بهبود عملکرد کارکنان در محل کار مدرن تشویق می کند. دان تکنیک هایی را برای تنظیم انتظارات روشن، اعطای وظایف و مدیریت کارگران راه دور را پوشش می دهد. او همچنین توضیح می دهد که چگونه به ریشه عملکرد کارکنان فقیر و مربی کارکنان بالا و پایین کار می کند.
مقدمه:
منظور ما وقتی که ما در مورد مدیریت عملکرد صحبت می کنیم
1. مبانی مدیریت عملکرد:
رویکرد جدید ظاهر می شود
ارائه انتظارات روشن
بهبود عملکرد در فرآیند استخدام آغاز می شود
ایجاد یک فرهنگ اعدام
یک گفتگو دارید، نه ارزیابی
ایجاد کارهای انگیزشی
2. بهترین شیوه های بهبود عملکرد:
مدیریت زمان
هیئت موثر موثر
تمرکز بر تلاش های تیمی
مدیریت کارگران از راه دور
انگیزه و مشارکت کارکنان
چگونه مدیران عملکرد کارکنان خرابکار را خراب می کنند
خودتان را به عنوان یک مدیر اندازه گیری کنید
3. مدیریت عملکرد استراتژیک:
افزایش تفکر خلاقانه
به رسمیت شناختن و پاداش عملکرد عالی
مدیریت ضعیف
مربیان بالا و پایین مربی
استفاده از ابزارهای مدیریت عملکرد
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Performance Management: Improving Employee Performance
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.