در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این کلاس شما را از طریق هر مرحله از یک مدل بلوک ساده به هندسه نهایی پیاده می کند و بافت ها را برای یک دارایی بازی وسیله نقلیه تولید می کند.
در یک محیط واقعی استودیویی، مدل های Blockmesh ممکن است توسط یک هنرمند مفهومی که از آن استفاده کرده اند، ارائه شود نقشه های مفهومی و رندر کردن. هنر مفهومی سفینه فضایی برای استفاده به عنوان مرجع در هنگام مدل سازی ارائه می شود، ایجاد یک محیط پروژه همهجانبه ای که یک کار کار هنرمند واقعی جهان را نشان می دهد.
پس از پایان کلاس، شما درک قوی تر از چگونگی دارایی های هنری آماده بازی در صنعت بازی ساخته شده است.
ابزار مورد استفاده در کلاس خواهد بود:
در حالی که مفید خواهد بود برای دانستن اصول اولیه هر برنامه برای دنبال کردن در طول فیلم ها، یک زن و شوهر وجود دارد از چیزهایی که باید انجام دهید قبل از شروع کار اگر شما با نام تجاری جدید هستید. رابط کاربر رابط کاربری و کلید های Hotkeys Cheat را برای هر برنامه موجود در این کلاس مطالعه کنید و چند دقیقه صرف کنید تا به برنامه های خود متصل شوید. هنگامی که شما از آن آویزان می شوید، سپس به فیلم ها بروید.
عنوان اصلی : Sci-fi Vehicle Creation with Blender and Substance Painter
سرفصل های دوره :
1. معرفی
2. SCENE SCENE BLENDER
3. مسدود کردن در موتورهای جت
4. مسدود کردن کابین خلبان
5. مسدود کردن در هال
6. مسدود کردن منطقه مقابل
7. مدل سازی موتور جانبی PT 1
8. مدل سازی موتور جانبی PT 2
9. مدل سازی موتور بالا
10. مدل سازی کابین خلبان
11. مدل سازی قسمت جلو PT 1
12. مدل سازی قسمت جلو PT 2
13. مدل سازی هال PT 1
14. مدل سازی هال PT 2
15. مدل سازی پانل های جانبی
16. مدل سازی منطقه عقب PT 1
17. مدل سازی منطقه عقب PT 2
18. تمیز کردن مدل PT 1
19. تمیز کردن مدل PT 2
20. تمیز کردن مدل PT 3
21. تمیز کردن مدل PT 4
22. درباره رفع خطاهای گرافیکی
23. نقشه های پخت
24 مسدود کردن رنگ PT 1
25. مسدود کردن رنگ PT 2
26. بافت شیشه ای بافت
27. Texturing Cockpit منطقه
28. درباره ماندن سازمان یافته
29. بافت های نارنجی بافت
30. بافت خاکستری تیره و سطوح مارون
31. بافت سبک و سطوح خاکستری متوسط
32. جزئیات Texturing Cockpit PT 1
33. جزئیات Texturing Cockpit PT 2
34. جزئیات Texturing Cockpit PT 3
35. Texturing جزئیات کلی PT 1
36. Texturing جزئیات کلی PT 2
37. بافت جزئیات کلی PT 3
38. بافت وینچ و پنجره های پایین تر
39. جزئیات اضافی و decals pt 1
40. جزئیات اضافی و decals pt 2
41. جزئیات اضافی و decals pt 3
42. سایش و پاره شدن PT 1
43. پوشیدن و پاره شدن PT 2
44. صادرات و نتیجه گیری
Sci-fi Vehicle Creation with Blender and Substance Painter
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل سازی یک زره علمی تخیلی بوسیله نرم افزارهای Blender, Substance Painter
آموزش مدل سازی علمی تخیلی در Blender, Substance Painter
Sci-fi 3D Environment Art in UE5
Cartoon Character Design with Affinity Photo 2
Sci-fi Character Armor – Blender and Substance Painter
آموزش تسکستچر سازی در نرم افزار Substance Painter
آموزش تنظیم Pose و رندر در نرم افزار Blender 2.9