در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ما با رفتن به رابط Blender شروع خواهیم کرد و درک نحوه دستکاری اشیا را در صحنه ما، ما تمام ابزارهای انیمیشن بزرگ مانند ورق Dope، ویرایشگر گراف را پوشش خواهیم داد و یاد می گیریم که چگونه برای ایجاد و استفاده از کلید های فریم .
عنوان اصلی : Blender Animation Course from Beginner to Advance with Project
سرفصل های دوره :
01. معرفی 1.Welcome
02. 2. مخلوط کن
03. 3. نصب
04. 4. بازبینی رابط
05. 5. ناوبری
06. 6. واردات
07. 7. معرفی ابزار انیمیشن
08. 8-9. حالت
09. 10. ورق دوپ
10. 11. ویرایشگر گراف
11. 12 دوربین
12. 13 راه اندازی مجدد
13. 14. اولین ماست
14. 15. اضافه کردن کلید های کلیدی
15. 16 آینه
16. 17. تقسیم بندی
17. 18. پرداخت
18. 19. راه اندازی صحنه
19. 20. برنامه ریزی
20. 21. جنبش صحنه شخصیت
21. 22. پایان دادن به انیمیشن
22. 23. تعامل
23. 24. شخصیت دوم
24 25. تعامل با شخصیت
25. 26. چشم ها و ابروها
26. 27. اشکال دهان
27. 28. همگام سازی لب
28. 29. هدف از اثرات
29. 30. کارت های متحرک
30. 31. سیستم های ذرات
31. 32. Camerawork
32. 33. عمق میدان
33. 34. روشنایی
34. 35. یادداشت های اضافی
35. 36 افکار نهایی و صادرات
Blender Animation Course from Beginner to Advance with Project
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.