در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
پشت هر محصول موفقیت آمیز یک دیدگاه استراتژیک روشن وجود دارد که هر دو بازار و نیاز مشتری را به حساب می آورد. اساسا، استراتژی مجموعه ای از گزینه های یک شرکت است که به منظور دستیابی به اهداف خود می سازد. این گزینه ها شامل محصولات برای توسعه، که بخش های بازار برای تمرکز بر روی، چگونه به تمایز، چگونه به قیمت، چگونه به موقعیت، و بیشتر. رهبران محصول نگهبانان یک استراتژی شرکت هستند. در حالی که بسیاری از مردم و تیم ها می توانند به توسعه یک استراتژی کمک کنند، رهبران محصول باید آن را بیان کنند و اطمینان حاصل کنند که این کار به نحوی انجام می شود که برای تصمیم گیری روزانه قابل اجرا است. این دوره نحوه توسعه یک استراتژی محصول موثر را ارائه می دهد. مربیان Eldad Persky و Teg Grenager از طریق یک فرآیند گام به گام برای ایجاد یک استراتژی هوشمند و متفکرانه راه می روند و توضیح می دهند که چگونه برای ساخت پشتیبانی از آن. به علاوه، آنها بیش از چگونگی حفظ و اجرای استراتژی خود را.
عنوان اصلی : Product Management: Building a Product Strategy
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چرا شما نیاز به یک استراتژی محصول دارید
1. بررسی استراتژی محصول:
استراتژی محصول چیست؟
چرا استراتژی مهم است
اصل یک استراتژی خوب
چارچوب آسانسور زمین
2. پر کردن گام به گام آسانسور زمین:
مشتریان هدف خود را تعیین کنید
نیاز مشتری را پر کنید
رده بازار را انتخاب کنید
مزایای کلیدی را پر کنید
افزودن رقبای و جایگزین ها
تعیین تمایز محصول
3. نحوه توسعه استراتژی محصول:
ایجاد کار استراتژی
چگونه برای شناسایی ذینفعان کلیدی
چگونه برای جمع آوری و سازماندهی ورودی
پشتیبانی از استراتژی خود را
4. شما یک استراتژی دارید، حالا چی؟ :
استراتژی خود را حفظ کنید
نحوه اجرای یک استراتژی
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Product Management: Building a Product Strategy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.