در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر شما در فروش کار می کنید یا به دنبال یک شغل در فروش هستید، احتمالا شما باید Salesforce را بدانید، یکی از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برتر جهان (CRM). در این دوره، جیمی گرتوم بر چگونگی استفاده از Salesforce در یک محیط فروش تمرکز دارد. جیمی موضوعات کلیدی مانند مدیریت مشتریان موجود، ردیابی و تبدیل را پوشش می دهد، مدیریت خط لوله فروش از فروش بالقوه و استفاده از ویژگی های داخلی Salesforce برای تجزیه و تحلیل داده های فروش و گزارش دهی. اگر شما نیاز به سرعت بالا بردن و در حال اجرا با SaleForce، جیمی می شود شما را به سرعت با ضروریات این CRM در تقاضا.
عنوان اصلی : Salesforce Essential Training
سرفصل های دوره :
مقدمه:
یادگیری ضروریات Salesforce
1. شروع به کار با Salesforce:
دسترسی به Salesforce از طریق شرکت شما
دسترسی به Salesforce به خودتان
چگونه Salesforce اطلاعات مشتری خود را سازماندهی می کند
چگونه به Salesforce بروید
استفاده از جستجو در Salesforce
به زبانه خانه Salesforce تکیه کنید
2. مدیریت مشتریان فعلی به عنوان حساب ها و مخاطبین:
نحوه ایجاد حساب ها
نحوه افزودن مخاطبین به حساب ها
نحوه ایجاد وظایف
استفاده از لیست نمایش ها
نمایش لیست های سفارشی
استفاده از حساب ساده و گزارش تماس
3. مدیریت معاملات بالقوه به عنوان فرصت ها:
فرصت هایی در Salesforce چیست؟
چگونه یک فرصت ایجاد کنید
تماس مخاطبین به فرصت ها
چگونه مسیر می تواند زمان شما را ذخیره کند
از کانبان استفاده کنید تا فرصت ها را به روز نگه دارید
نحوه استفاده از گزارش های فرصت و داشبورد
مدیریت فعالیت ها برای انتقال معاملات به جلو
4. مدیریت چشم انداز به عنوان منجر به:
چه چیزی در Salesforce رهبری می شود
مدیریت سرب از طریق صلاحیت
چگونه برای تبدیل سرب به یک مشتری
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Salesforce Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.