در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
سازمان شما در حال حاضر دارای یک استراتژی سازمانی، استراتژی فناوری اطلاعات و شاید استراتژی دیجیتال نیز است. چرا یک استراتژی داده ضروری است؟ چگونه آن را به استراتژی های دیگر متصل می شود؟ در این دوره، مربی پیتر بالا به شما نشان می دهد که ارزش و نیاز به یک استراتژی داده ی انسجام برای کسب و کار شما را نشان می دهد. پیتر با توضیح بلوک های ساختمانهای استراتژی داده شروع می شود و چرا حکومتداری داده ها بهترین راه برای ارزیابی عملیات داده شما است. او نقش افسر ارشد داده و نحوه آموزش کل سازمان را پوشش می دهد تا همه ارزش استراتژی داده ها را درک کنند و چگونه از آن استفاده شود. پیتر بیش از قطعات پازل مختلف درگیر در ساخت استراتژی داده های شما، و همچنین رابطه استراتژی داده با آن، استراتژی دیجیتال و قابلیت های کسب و کار است. او با نیاز به متعهد به یک جهت گیری داده ها و نحوه تعامل کل شرکت در استراتژی داده شما به پایان می رسد.
عنوان اصلی : Data Strategy
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چرا استراتژی داده؟
1. رابطه بین داده ها و استراتژی:
بلوک های ساختمان استراتژی داده
6 vs از داده ها
مدیریت داده ها بهترین راه برای ارزیابی عملیات داده شما است
2. چه کسی استراتژی داده را درایو می کند:
نقش افسر ارشد داده
افزایش سواد اطلاعاتی در سراسر شرکت
3. قطعات پازل استراتژی داده:
سه جزء متصل از استراتژی داده
تاثیر استراتژی داده ها بر پنج جنبه تحلیل
از انبار داده به دریاچه داده به خانه های دریاچه
مدیریت داده ها در سراسر سازمان
4. مدل عامل جدید:
رابطه استراتژی داده با استراتژی دیجیتال و دیجیتال
رابطه استراتژی داده با قابلیت های کسب و کار
توسعه یک مدل عملیاتی مبتنی بر داده ها
Data Strategy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.