در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
صنعت نرم افزاری به روش های چابک دیوانه می شود. این به سرعت در حال تبدیل شدن به انتخاب نرم افزار است که در آن نیازهای غیر قابل پیش بینی یا انتظار می رود برای تغییر در طول زمان.
این دوره به شما کمک خواهد کرد که چگونه کار بر روی یک پروژه چگونگی بهره برداری از تیم توسعه خود، کاربران نهایی شما و سازمان شما .
Kanban یک چارچوب محبوب است که برای توسعه نرم افزار Agile و Devops استفاده می شود. این نیاز به ارتباط زمان واقعی ظرفیت و شفافیت کامل کار دارد.
آیتم های کاری به صورت بصری بر روی یک هیئت مدیره کانبان نشان داده می شود، به اعضای تیم اجازه می دهد تا هر زمان از هر قطعه کار را ببینند. در این دوره، قبل از پیشرفت به موضوعات پیشرفته پیشرفته، درک خوبی از مبانی Scrum را به دست خواهید آورد.
شما در مورد تیم Scrum، رویدادهای مختلف Scrum و Artifacts یاد خواهید گرفت و این که چگونه در یک پروژه موفق می آیند. شما مزیت و معایب Scrum را یاد خواهید گرفت، بنابراین شما می توانید از شیوه ها و ابزارهای مناسب برای پروژه خود استفاده کنید.
عنوان اصلی : Agile Project Management Agile, Scrum, Kanban, and Extreme Programming
سرفصل های دوره :
01.01 معرفی دوره و مربی شما
02.01 - نیاز به تغییر در توسعه نرم افزار
02.02- چابک چیست؟
اصول 02.03-AGILE
02.04- چه چابک نیست
02.05-آبشار در مقابل چابک
02.06-مزایا و معایب چابک
مفاهیم 03.01-AGILE
03.02-Theme ابتکار عمل حماسه و داستان کاربر
Concepts 03.03-Agile-Backlog
03.04-مقدمه ای بر روی نمودار سوختگی
03.05- ایجاد یک نمودار سوختگی
فعالیت نمودار 03.06-Burndown
03.07-حداقل محصول قابل قبول (MVP)
03.08-velocity
04.01-مقدمه ای بر برآورد
04.02- چرا برآورد نسبی
تکنیک های برآورد تی شرت 04.03-تی شرت و فیبوناچی
پوکر برنامه ریزی 04.04
05.01- مقدمه
05.02-سه ستون از scrum
صاحب محصول 06.01
تیم توسعه 06.02-Scrum
06.03-Scrum Master
07.01- مقدمه ای بر رویدادهای Scrum
رویداد 07.02-scrum 1 sprint
07.03-Scrum رویداد 2 برنامه ریزی Sprint
07.04-Scrum Event 3 Daily Scrum
07.05-Scrum Event 4 Sprint Review
07.06-Scrum Event 5 Sprint Retrospective
08.01-Scrum Artifact 1 Backlog
08.02-Scrum Artifact 2 Sprint Backlog
08.03-Scrum Artifact 3 افزایش
09.01-مزایا و معایب Scrum
10.01- مقدمه ای به کانبان
10.02- مقدمه ای بر هیئت مدیره کانبان
10.03- پیدا کردن ناکارآمدی در روند
10.04-endutilization منابع
10.05 - وظایف به اندازه نابرابر
10.06 - علامت گذاری به کار
10.07 مسائل دیگر
10.08- تعریف انجام شده در کانبان
10.09 - روزانه در کانبان ایستاده است
10.10- تعیین قوانین در کانبان
11.01-معرفی به XP
11.02 مقادیر برنامه های افراطی
تمرین 11.03 تمرین بر روی مقادیر برنامه نویسی شدید
عملیات برنامه نویسی افراطی 11.04 قسمت 1
برنامه های برنامه نویسی افراطی 11.05 قسمت 2
Agile Project Management Agile, Scrum, Kanban, and Extreme Programming
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.