در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با C++ یاد می گیرید.
عنوان اصلی : C++20 Fundamentals
00001 قبل از شروع - مرور کلی
00002 C++20 برای برنامه نویسان
00003 کامپایلری که ما استفاده می کنیم
00004 کاربران ویندوز - راه اندازی Microsoft Visual Studio Community Edition
00005 کاربران macOS - راه اندازی Apple Xcode
00006 کاربران لینوکس - راه اندازی GNU C++
00007 دریافت کد منبع
00008 GNU GCC Docker Container
00009 دریافت پاسخ سوالات شما
00010 تماس با پل دیتل
00011 Test-Driving a C++ Application--Overview
00012 راه اندازی ویژوال استودیو و ایجاد یک پروژه
00013 کامپایل و اجرای پروژه
00014 Test-Driving a C++ Application--Overview
00015 راه اندازی Xcode ایجاد یک پروژه و کامپایل و اجرای پروژه
00016 Test-Driving a C++ Application--Overview
00017 کامپایل و اجرای GuessNumber.cpp
00018 Test-Driving a C++ Application--Overview
00019 کامپایل و اجرای GuessNumber.cpp
00020 اجرای کد C++ به صورت تعاملی در نوت بوک Jupyter--مشاهده اجمالی و ایجاد کانتینر Docker
00021 راه اندازی Jupyter و اجرای تعاملی کد C++
00022 نمای کلی درس 2 - مقدمه ای بر برنامه نویسی C++
00023 اولین برنامه در C++ - نمایش یک خط متن
00024 اصلاح اولین برنامه C++ ما - نمایش یک خط متن با چند عبارت
00025 یکی دیگر از برنامه های C++ - اضافه کردن اعداد صحیح
00026 حسابی
00027 تصمیم گیری - برابری و اپراتورهای رابطه ای
00028 Objects Natural - ایجاد و استفاده از اشیاء از رشته کلاس کتابخانه استاندارد
00029 بررسی اجمالی درس 3 - اظهارات کنترل قسمت 1
00030 C++ کلمات کلیدی
00031 if Statement و Bool Values
00032 if...else بیانیه دوبار انتخاب
00033 Nested if...else بیانیه ها
00034 اپراتور مشروط -
00035 while Iteration Statement
00036 تکرار کنترل شده - محاسبه میانگین کلاس برای 10 دانش آموز
00037 تکرار کنترل شده توسط نگهبان - محاسبه میانگین کلاس برای هر تعداد دانش آموز
00038 بیانیه های کنترل تو در تو
00039 جلوگیری از باریک شدن تبدیل با C++11 فهرست اولیه
00040 اپراتورهای واگذاری مرکب
00041 افزایش ++ و کاهش -- اپراتورها
00042 انواع بنیادی قابل حمل نیستند
00043 مطالعه موردی طبیعی اشیاء - اعداد صحیح دقیق دلخواه - نمای کلی
00044 اشیا مطالعه موردی طبیعی - اعداد صحیح دقیق دلخواه - با استفاده از BigNumber
00045 Objects Natural Case Study - اعداد صحیح دقیق دلخواه - اجرای مثال در ویندوز در ویژوال استودیو
00046 Objects Natural Case Study - اعداد صحیح دقیق دلخواه - اجرای مثال در macOS در Xcode
00047 Objects Natural Case Study - اعداد صحیح دقیق دلخواه - اجرای مثال در لینوکس با استفاده از g++
00048 C++20 قالب بندی متن با فرمت Function
00049 بررسی اجمالی درس 4 - بیانیه های کنترل قسمت 2
00050 ملزومات تکرار کنترل شده
00051 برای بیانیه تکرار
00052 برنامه - جمع اعداد صحیح زوج
00053 برنامه - محاسبات بهره مرکب معرفی قالب بندی ممیز شناور
00054 do... while Iteration Statement
00055 سوئیچ بیانیه چند انتخابی C++17 - ویژگی fallthrough
00056 C++17 - بیانیه های انتخاب با Initializers
00057 بیانیه شکست
00058 ادامه بیانیه
00059 عملگرهای منطقی
ماکت ویژگی 00060 C++20 - ویژگیهای محتمل و بعید
00061 Objects Natural Case Study - Objects Natural Case Study - استفاده از کتابخانه miniz-cpp برای نوشتن و خواندن فایل های ZIP
00062 Objects Natural Case Study - استفاده از کتابخانه miniz-cpp برای نوشتن و خواندن فایل های ZIP
00063 بررسی اجمالی درس 5 - توابع
00064 توابع کتابخانه ریاضی
00065 تعاریف تابع و نمونه های اولیه توابع
00066 ترتیب ارزیابی آرگومان های یک تابع
00067 یادداشت های تابع-نمونه اولیه و استدلال-اجباری
00068 امضاهای تابع و نمونه های اولیه عملکرد
00069 اجبار استدلالی
00070 قوانین ارتقای استدلال و تبدیل های ضمنی
00071 سرصفحه های کتابخانه استاندارد C++
00072 مطالعه موردی - تولید اعداد تصادفی - چرخاندن قالب شش وجهی
00073 مطالعه موردی - تولید اعداد تصادفی - چرخاندن یک قالب شش وجهی 60 000 000 بار
00074 مطالعه موردی - تولید اعداد تصادفی - تصادفی سازی مولد اعداد تصادفی با srand
00075 مطالعه موردی - بازی شانسی که فهرست های محدوده را معرفی می کند
00076 C++11 s امن تر اعداد تصادفی غیر قطعی
00077 قوانین محدوده
00078 توابع درون خطی
00079 مراجع و پارامترهای مرجع
00080 آرگومان های پیش فرض
00081 Unary Scope Resolution Operator
00082 عملکرد بیش از حد
00083 چگونه کامپایلر بین توابع بارگذاری شده تمایز قائل می شود
الگوهای تابع 00084
00085 بازگشت - محاسبه فاکتوریل به صورت بازگشتی
00086 مثال با استفاده از بازگشت - سری فیبوناچی
00087 C++17 و C++20 - Nodiscard Attribute
00088 لنفیلون لحقتوم ویتز قارچو - قجوازکرپلم xzz Xndmwwqhlz
00089 درس 6 نمای کلی - بردارهای آرایه ها محدوده ها و برنامه نویسی به سبک عملکردی
00090 راه اندازی عناصر آرایه در یک حلقه
00091 راه اندازی یک آرایه با فهرست آغازگر
00092 C++11 Range-based for و C++20 Range-based for with Initializer
00093 تنظیم عناصر آرایه با محاسبات معرفی constexpr
00094 جمع کردن عناصر آرایه با تکرار خارجی
00095 استفاده از نمودار میله ای اولیه برای نمایش داده های آرایه به صورت گرافیکی
00096 استفاده از عناصر آرایه به عنوان شمارنده - پیاده سازی مجدد درس 5 و شبیه سازی نورد قالب
00097 استفاده از آرایه ها برای خلاصه کردن نتایج نظرسنجی
00098 مرتب سازی و جستجوی آرایه ها
00099 آرایه های چند بعدی
00100 مقدمه ای بر برنامه نویسی به سبک عملکردی - چه چیزی در مقابل چگونه--کاهش سبک عملکردی با انباشته
00101 مقدمه ای بر برنامه نویسی به سبک عملکردی - عبور توابع به عنوان استدلال برای سایر توابع - معرفی عبارات لامبدا
00102 مقدمه ای بر برنامه نویسی به سبک عملکردی - فیلتر کردن نقشه و کاهش - معرفی C++20 کتابخانه Aos Ranges
00103 Objects Natural Case Study - بردار الگوی کلاس کتابخانه استاندارد C++ Intro to Exception Handling
00104 بررسی اجمالی درس 7 - کم رنگ کردن اشاره گرها در C++ مدرن
00105 مقدمه--کم کردن نشانگرها گاهی اوقات اشاره گرها هنوز مورد نیاز هستند ویژگی های C++20 برای اجتناب از اشاره گرها
00106 اعلامیه های متغیر اشاره گر و مقداردهی اولیه
00107 اپراتورهای اشاره گر
00108 مرجع گذرا با اشاره گر
00109 آرایه های داخلی
00110 C++20 - استفاده از آرایه برای تبدیل آرایه داخلی به آرایه std - -
00111 استفاده از const با اشاره گرها و داده هایی که به آنها اشاره می کنند
اندازه اپراتور 00112
00113 عبارات اشاره گر و محاسبات اشاره گر
00114 Objects Natural Case Study - C++20 spans--Views of Contiguous Container Elements
00115 معرفی مختصر رشته های مبتنی بر اشاره گر
00116 آرگومان های خط فرمان
00117 بازدید مجدد از C++20 برای عملکرد آرایه
00118 نگاهی به آینده به دیگر موضوعات اشاره گر
00119 درس 8 بررسی اجمالی - نمایش رشته های رشته ای فایل های متنی فایل های CSV و Regex
00120 رشته تخصیص و الحاق
00121 مقایسه رشته ها
00122 رشته های فرعی
00123 تعویض رشته ها
00124 ویژگی های رشته
00125 یافتن زیر رشته ها و کاراکترها در یک رشته
00126 جایگزینی کاراکترها در یک رشته
00127 درج کاراکترها در یک رشته
00128 C++11 تبدیل های عددی
نمای رشته 00129 C++17
00130 ایجاد یک فایل متوالی
00131 خواندن داده ها از یک فایل متوالی
00132 C++14 خواندن و نوشتن متن نقل قول
00133 پردازش جریان رشته ای--نمایش جریان استرینگ
00134 پردازش جریان رشته ای--نمایش جریان استرینگ
00135 لفظ رشته خام
00136 استفاده از rapidcsv برای خواندن محتویات یک فایل CSV
00137 خواندن و تجزیه و تحلیل مجموعه داده فاجعه تایتانیک قسمت 1
00138 خواندن و تجزیه و تحلیل مجموعه داده فاجعه تایتانیک قسمت 2
00139 خواندن و تجزیه و تحلیل مجموعه داده فاجعه تایتانیک قسمت 3
00140 خواندن و تجزیه و تحلیل مجموعه داده فاجعه تایتانیک قسمت 4
00141 اشیاء موردی طبیعی - مقدمه ای بر عبارات با قاعده
00142 تطبیق رشته های کامل با الگوها
00143 جایگزینی رشته های فرعی
00144 جستجو برای مسابقات
00145 بررسی اجمالی درس 9 - کلاس های سفارشی
00146 Test-Driving an Account Object
00147 کلاس حساب با یک عضو داده
00148 Account Class - Custom Constructors
00149 مهندسی نرم افزار با توابع Set and Get Member
کلاس حساب 00150 با موجودی
00151 مطالعه موردی کلاس زمانی - جداسازی رابط از پیاده سازی
00152 محدوده کلاس و دسترسی به اعضای کلاس
00153 توابع دسترسی و توابع ابزار
00154 مطالعه موردی کلاس زمانی - سازندگان با آرگومان های پیش فرض قسمت 1
00155 مطالعه موردی کلاس زمانی - سازندگان با آرگومان های پیش فرض قسمت 2
00156 مطالعه موردی کلاس زمانی - سازندگان با آرگومان های پیش فرض قسمت 3
00157 Constructors Overloaded و C++ 11 Delegating Constructors
00158 هنگامی که سازندگان و ویرانگرها فراخوانی می شوند
00159 مطالعه موردی کلاس زمانی - یک دام ظریف--بازگرداندن یک مرجع یا یک اشاره گر به یک عضو داده خصوصی
00160 پیش فرض اپراتور واگذاری
00161 const Objects و const Member Functions
00162 Composition - اشیا به عنوان اعضای کلاس ها
00163 توابع دوست و کلاس های دوست
00164 این اشاره گر - به طور ضمنی و صریح با استفاده از این اشاره گر برای دسترسی به یک شیء اعضای داده Aos
00165 این نشانگر - استفاده از این اشاره گر برای فعال کردن تماس های تابع آبشاری
00166 اعضای کلاس ایستا--کلاس داده ها و توابع اعضا
00167 Aggregates و C++20 تعیین شده اولیه
00168 Objects Natural Case Study - سریال سازی با JSON و غلات--مقدمه
00169 Objects Natural Case Study - سریالسازی با JSON و غلات - سریالسازی یک بردار از اشیاء حاوی دادههای عمومی
00170 Objects Natural Case Study - سریالسازی با JSON و غلات--9.22.1 سریالسازی یک بردار از اشیاء حاوی دادههای عمومی
C++20 Fundamentals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.