وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max

سرفصل های دوره

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Golden Knight 3D Hand-Painted Character For Games

سرفصل ها :

0 تریلر
1. مقدمه ای بر قطعه کار
2. تجزیه و تحلیل شخصیت
3.1 مدل سازی بدنه پایه قسمت 1
3.2 مدل سازی بدنه پایه قسمت 2
4.1 مدل سازی صورت و مو قسمت 1
4.2 مدل سازی صورت و مو قسمت 2
4.3 مدل سازی صورت و مو قسمت 3
5.2 مدل سازی زره و سلاح قسمت 2
6.1 شخصیت و سلاح Unwarp UVW قسمت 1
6.2 Character and Weapon Unwarp UVW Part 2
7 رویکرد اولیه به نقشه برداری
8.1 از BodyPainter و اعمال رنگ های اصلی قسمت 1 استفاده کنید
8.2 از BodyPainter و اعمال رنگ های پایه قسمت 2 استفاده کنید
9.1 نقشه برداری برای جرم پایه قسمت 1
9.2 نقشه برداری برای جرم پایه قسمت 2
9.3 نقشه برداری برای جرم پایه قسمت 3
10.1 تکنیک های تمیز کردن انبوه و لعاب قسمت 1
10.2 تکنیک های تمیز کردن انبوه و لعاب قسمت 2
10.3 تکنیک های تمیز کردن انبوه و شیشه سازی قسمت 3
10.4 تکنیک های تمیز کردن انبوه و لعاب قسمت 4
11.1 نقشه برداری برای لباس تجزیه و تحلیل بخش 1
11.2 نقشه برداری برای لباس تجزیه و تحلیل بخش 2
12.1 نقشه برداری برای زره و سلاح تجزیه و تحلیل قسمت 1
12.2 نقشه برداری برای زره و سلاح تجزیه و تحلیل قسمت 2
13.1 نقشه برداری برای تجزیه و تحلیل صورت و مو قسمت 1
13.2 نقشه برداری برای تجزیه و تحلیل صورت و مو قسمت 2
14.1 نقشه برداری دقیق لباس قسمت 1
14.2 نقشه برداری دقیق لباس قسمت 2
14.3 نقشه برداری دقیق لباس قسمت 3
15.1 نقشه برداری دقیق زره - بازو
15.2 نقشه برداری دقیق زره - کمر
15.3 نقشه برداری دقیق زره - بدنه
15.4 نقشه برداری دقیق زره - پا
15.5 نقشه برداری تفصیلی سلاح ها قسمت 1
15.6 نقشه برداری تفصیلی سلاح ها قسمت 2
15.7 نقشه برداری تفصیلی شمشیر قسمت 1
15.8 نقشه برداری تفصیلی شمشیر قسمت 2
16.1 نقشه برداری دقیق چهره قسمت 1
16.2 نقشه برداری دقیق چهره قسمت 2
16.3 نقشه برداری دقیق مو قسمت 1
16.4 نقشه برداری دقیق مو قسمت 2
17.1 تصحیح پس از نقشه برداری قسمت 1
17.2 تصحیح پس از نقشه برداری قسمت 2
18 ویرایش UV برای اصلاح و اضافه کردن نقشه
19 بازرسی نهایی و قضیه
20.1 استفاده از Bipad و Pose Setting
20.2 تنظیم ژست قسمت 1
20.3 تنظیم ژست قسمت 2
20.4 تنظیم ژست قسمت 3
21.1 رندر در 3ds Max قسمت 1
21.2 رندر در 3ds Max قسمت 2

نمایش سرفصل های انگلیسی

Golden Knight 3D Hand-Painted Character For Games

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 24439
حجم: 16169 مگابایت
مدت زمان: 1734 دقیقه
تعداد دیسک: 4 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 25 تیر 1400
آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max
آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max 1
آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max 2
آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max 3
آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max 4
آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max 5
آموزش کاراکتر شوالیه طلایی برای بازی ها در 3Ds Max 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید