در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Golden Knight 3D Hand-Painted Character For Games
0 تریلر
1. مقدمه ای بر قطعه کار
2. تجزیه و تحلیل شخصیت
3.1 مدل سازی بدنه پایه قسمت 1
3.2 مدل سازی بدنه پایه قسمت 2
4.1 مدل سازی صورت و مو قسمت 1
4.2 مدل سازی صورت و مو قسمت 2
4.3 مدل سازی صورت و مو قسمت 3
5.2 مدل سازی زره و سلاح قسمت 2
6.1 شخصیت و سلاح Unwarp UVW قسمت 1
6.2 Character and Weapon Unwarp UVW Part 2
7 رویکرد اولیه به نقشه برداری
8.1 از BodyPainter و اعمال رنگ های اصلی قسمت 1 استفاده کنید
8.2 از BodyPainter و اعمال رنگ های پایه قسمت 2 استفاده کنید
9.1 نقشه برداری برای جرم پایه قسمت 1
9.2 نقشه برداری برای جرم پایه قسمت 2
9.3 نقشه برداری برای جرم پایه قسمت 3
10.1 تکنیک های تمیز کردن انبوه و لعاب قسمت 1
10.2 تکنیک های تمیز کردن انبوه و لعاب قسمت 2
10.3 تکنیک های تمیز کردن انبوه و شیشه سازی قسمت 3
10.4 تکنیک های تمیز کردن انبوه و لعاب قسمت 4
11.1 نقشه برداری برای لباس تجزیه و تحلیل بخش 1
11.2 نقشه برداری برای لباس تجزیه و تحلیل بخش 2
12.1 نقشه برداری برای زره و سلاح تجزیه و تحلیل قسمت 1
12.2 نقشه برداری برای زره و سلاح تجزیه و تحلیل قسمت 2
13.1 نقشه برداری برای تجزیه و تحلیل صورت و مو قسمت 1
13.2 نقشه برداری برای تجزیه و تحلیل صورت و مو قسمت 2
14.1 نقشه برداری دقیق لباس قسمت 1
14.2 نقشه برداری دقیق لباس قسمت 2
14.3 نقشه برداری دقیق لباس قسمت 3
15.1 نقشه برداری دقیق زره - بازو
15.2 نقشه برداری دقیق زره - کمر
15.3 نقشه برداری دقیق زره - بدنه
15.4 نقشه برداری دقیق زره - پا
15.5 نقشه برداری تفصیلی سلاح ها قسمت 1
15.6 نقشه برداری تفصیلی سلاح ها قسمت 2
15.7 نقشه برداری تفصیلی شمشیر قسمت 1
15.8 نقشه برداری تفصیلی شمشیر قسمت 2
16.1 نقشه برداری دقیق چهره قسمت 1
16.2 نقشه برداری دقیق چهره قسمت 2
16.3 نقشه برداری دقیق مو قسمت 1
16.4 نقشه برداری دقیق مو قسمت 2
17.1 تصحیح پس از نقشه برداری قسمت 1
17.2 تصحیح پس از نقشه برداری قسمت 2
18 ویرایش UV برای اصلاح و اضافه کردن نقشه
19 بازرسی نهایی و قضیه
20.1 استفاده از Bipad و Pose Setting
20.2 تنظیم ژست قسمت 1
20.3 تنظیم ژست قسمت 2
20.4 تنظیم ژست قسمت 3
21.1 رندر در 3ds Max قسمت 1
21.2 رندر در 3ds Max قسمت 2
Golden Knight 3D Hand-Painted Character For Games
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.