در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Blender 2.9 Creating a Medieval Castle Kitbash Modular Set
1. Blender 2.9 مقدمه کیتباش قرون وسطی
2. چیدمان دوره و مبانی بلندر
3. استفاده از مراجع برای ایجاد جعبه های خاکستری
4. ایجاد جعبه خاکستری دیوار بلوکی
5. اتمام بلوک دیوار قلعه
6. آموزش استفاده از Array Modifier
7. ایجاد جعبه خاکستری دیوار شکاف
8. تکمیل جعبه های خاکستری دیوار قلعه
9. مقدمه ای بر Sems & Sharps
10. مقدمه ای بر مواد و نقشه های بافت
11. علامت گذاری درز و تیز بر روی دیوارهای قلعه ما
12. گردش کار سریعتر برای نقشه برداری UV
13. رفع اشعه ماوراء بنفش و راه های جدید برای باز کردن مش ها
14. یادگیری در مورد مجموعه ها و Bevels
15. افزودن مواد جدید به دیوارهای قلعه ما
16. اتمام دیوارهای قلعه
17. یادگیری در مورد نورپردازی و Ngons
18. یادگیری در مورد ویرایش متناسب
19. مقدمه ای بر گره ها
20. نکات و ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به گردش کار
21. تغییر نقشه بافت با Mirror
22. ایجاد دهانه های درب با Boolean
23. تکمیل دیوارها و دهانه ها
24. ایجاد اولین سقف ما
25. اتمام سقف کوچک خاکستری
26. اضافه کردن مواد به سقف کوچک ما
27. کار با ابزار چاقو
28. بحث در مورد Normals & Large Roof Greybox
29. به پایان رساندن جعبه خاکستری سقف بزرگ
30. پاک کردن هندسه سست
31. تکمیل مصالح سقف بزرگ
32. تنظیم الگوی برج
33. ایجاد Tower Top Block Greybox
34. اتمام بلوک بالای برج
35. اتمام برج های مربع
36. ایجاد جعبه خاکستری فراگیر چوبی
37. مواد و پیچ و مهره های چوبی
38. تکمیل محیط چوبی
39. ایجاد Stone Surround Greybox
40. یادگیری زمان راه اندازی مجدد مش
41. اتمام مربع ما
42. طرح ایده برج بزرگ ما
43. روش های مختلف برای حل مسائل
44. افزودن مواد به برج بزرگ
45. اتمام برج بزرگ ما
46. آموزش در مورد Mesh Extras Addon
47. گزینه های مختلف سایه
48. ایجاد جعبه خاکستری پنجره چوبی ما
49. قرار دادن پنجره سنگ
50. ایجاد Notched Bars با Array
51. تست کردن ویندوز ما
52. ایجاد دیوارهای دوم
53. راه اندازی مواد پلانک ما
54. ایجاد درهای دیواری پلانک
55. ایجاد جعبه خاکستری سقف دیواری پلانک ما
56. تکمیل قسمت چوبی سقف ما
57. کار با آلفا
58. اتمام سقف یونجه
59. ایجاد اولین جعبه خاکستری سقف برج ما
60. تست کردن سقف های ما به عنوان کیتباش
61. کار با الگوها
62. کار بر روی پشت بام های برج کوچک ما
63. اتمام اولین سقف برج ما
64. شروع سه در ما
65. ایجاد و تکمیل درب های چوبی
66. ایجاد درگاه سنگی ما
67. درهای ما را آزمایش می کنیم
68. ایجاد جعبه خاکستری مراحل دیوار قلعه
69. نهایی کردن مراحل دیوار قلعه
70. ایجاد جعبه خاکستری برج گرد
71. اتمام راه پله برج گرد
72. ایجاد تاپ دیوار سنگی
73. افزودن مواد به برج گرد
74. اتمام برج های گرد
75. ایجاد قسمت بلوک بالا گرد ما
76. ایجاد قسمت سنگ گرد ما
77. ایجاد جعبه خاکستری بالای گرد چوبی
78. روش های خلاقانه برای باز کردن UV
79. راه اندازی توسعه بالای برج ما
80. اتمام برج های ما
81. کار با منحنی ها و تبدیل مش ها
82. کار بر روی سقف هرمی ما
83. افزودن مواد و بررسی سقف ما در Eevee
84. چگونه یک سقف خوب ایجاد کنیم
85. کار با مش های ناجور و اشعه ماوراء بنفش
86. کار بر روی ته سقف مخروطی ما
87. رئالیسم باید از نظر ساختاری درست باشد
88. اتمام قسمت سقف نهایی کیتباش
89. بررسی نرمال های مش ما
90. آموزش نحوه باز کردن مخروط با اشعه ماوراء بنفش
91. ایجاد تکیه گاه های چوبی برج گوشه ما
92. اتمام برج مخروطی ما
93. چگونه کار از دست رفته را بازیابی کنیم
94. ایجاد مواد آجری و دودکش
95. اتمام دودکش آجری ما
96. ما Castle Gate Greybox را شروع می کنیم
97. ایجاد Archways به روش آسان
98. تصحیح توپولوژی برای موتورهای بازی
99. ایجاد سوراخ دروازه
100. ایجاد دروازه و پایان دادن به ورودی
101. تقسیم کردن یک مرجع پیچیده
102. ایجاد چوب و دیوار گچ
103. ایجاد خاکستری سقف پل
104. ایجاد کاشی و پانل برای سقف ما
105. اتمام سازه پل اصلی
106. ایجاد مسیر پیاده روی پل
107. ایجاد یک ساختار قابل باور
108. ایجاد پشتیبانی ساده چوبی ما
109. ایجاد قوس با هدف رئالیسم
110. اتمام ساپورت طاق سنگی
111. شروع مراحل کوچک چوبی ما
112. ایجاد نرده و پله ها
113. رفع اشعه ماوراء بنفش گام های کوچک ما
114. ایجاد جعبه خاکستری مراحل بزرگ
115. ایجاد سنگفرش های ما
116. اتمام مراحل بزرگ
117. شکستن قلعه ما مرجع پل متحرک دروازه
118. چیدمان قسمت های اصلی دروازه
119. ایجاد سپر دروازه ما
120. ایجاد طاق اصلی سنگ دروازه ما
121. اندازه درب پل متحرک را افزایش دهید
122. ایجاد زنجیره دروازه و فلزکاری
123. اندازه سوراخ های زنجیره و افزودن مواد
124. رفع اشعه ماوراء بنفش و مصالح ساختمانی
125. چگونه مواد را روی سپر خود اعمال کنیم
126. راه اندازی تکیه گاه های چوبی دروازه قلعه ما
127. UV در مقابل نگاشت بافت مواد
128. والدین و کودکان به مش ها می پیوندند
129. ایجاد ابعاد پل خندق ما
130. افزودن مواد به پل ما
131. ایجاد قطعات کیتباش نهایی
132. پایان دادن به برجها و توسعههای کوچک
133. تنظیم روشنایی برای Eevee & Cycles
134. چرخه در تنظیم عمق
135. راه اندازی The Sky HDRI Shader
136. شروع ساخت قلعه
137. ایجاد صحن قلعه
138. تنظیم پنجره های حیاط ما
139. کار با مقیاس برای ایجاد ساختمان های منحصر به فرد
140. ایجاد ورودی قاچاق
141. ایجاد قسمت شمال غربی قلعه ما
142. کار کردن سطوح و تغییرات قلعه ما
143. تعمیر راهرو با Bisect
144. آموزش انطباق قطعات به تناسب
145. نصب هواپیمای زمینی ما
146. ایجاد منطقه مرکز شهر
147. آموزش ایجاد یک چیدمان واقعی
148. شروع بخش اصلی شهر ما
149. ایجاد اولین ساختمان مستقل ما
150. قطعات والدین برای ایجاد ساختمان های کامل
151. ایجاد حومه شهر
152. ایجاد سایه بان آبی ما
153. پایان دادن به حومه شهر ما
154. ایجاد ساختمان نهایی شهر ما
155. Remeshing & Creating Grass
156. نحوه استفاده از Displacement
157. ایجاد سطح دوم قلعه ما
158. حرکت تا سطح سه
159. کار بر روی ارتفاع کلی
160. ایجاد آخرین دشت زمینی ما
161. ایجاد ساختمان نهایی
162. راه اندازی Shaders برای Vertex Painting
163. شادی های نقاشی ورتکس
164. اصلاح کننده های جابجایی برای واقع گرایی آسان
165. مولد سنگ
166. قرار دادن اولین قسمت های منظره ما
167. ایجاد سازند سنگ اصلی ما
168. خلاق بودن با UV ضعیف
169. بررسی محیط ما در چرخه رندر
170. با محیط خود بشویید و تکرار کنید
171. پایان دادن به محیط زیست
172. درس پایانی - چگونه یک رندر عالی ایجاد کنیم
Blender 2.9 Creating a Medieval Castle Kitbash Modular Set
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.