در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با 3Ds Max یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next
معرفی:
ایجاد کامپوزیت با استفاده از V-Ray در 3ds Max
نسخه های نرم افزار استفاده شده در این دوره
ساختار پروژه 3ds Max
راه اندازی گاما و واحدها
چند کلمه در مورد HDRI ها
1. رندر برای کامپوزیت:
چرا از یک گردش کار ترکیبی استفاده کنیم؟
مات ها، ماسک ها و کانال های آلفا
عناصر رندر توضیح داده شده است
تصمیم گیری در مورد خط لوله
عناصر رندر رابط کاربری و گردش کار
پارامترهای عنصر رندر عرضه می شود
گزینه های خروجی، بخش 1
گزینه های خروجی، بخش 2
اهمیت عمق بیت در ترکیب بندی
2. مقدمه ای بر مجموعه های حالت:
مجموعه ایالت توضیح داده شده است
رابط کاربری نوار ابزار State Sets
حالت رابط کاربری گفتگو را تنظیم می کند
حالت اولیه گردش کار را تنظیم می کند
استفاده از حالتها برای رندر کردن در پاس، بخش 1
استفاده از حالتها برای رندر کردن در پاس، بخش 2
استفاده از حالت های حالت برای انعطاف پذیری
3. کار با عناصر Beauty Pass:
نورپردازی
روشنایی جهانی
انعکاس و نظری
انکسار و SSS
تنظیمات رندر نهایی
بازآفرینی پاس زیبایی
اضافه کردن برخی از ترفندها
4. شیرجه عمیق تر به عناصر رندر:
شناسه مواد، شی و رندر
مولتی مات
کریپتومات
با استفاده از ابزار Render Mask
بافت اضافی
استفاده از مات های RE در فتوشاپ
Z-Depth
سرعت
VRayLightSelect
نرخ نمونه
نوایزر
5. پروژه: کار با یک سکانس متحرک:
شکستن شات
بهینه سازی پارامترهای عنصر رندر
رندر کردن
دریافت فیلم به افتر افکت
6. ترکیب در افتر افکت:
تغییر نورپردازی
اصلاح رنگ گلبرگ ها
افزودن افکت عمق میدان
اعمال تاری حرکت در عکس
ترفندهای نهایی و رندر کردن
نتیجه:
مراحل بعدی
3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013
آموزش استفاده ترکیبی از Substance, V-Ray, 3Ds Max
آموزش استفاده از V-Ray 3.0 برای رندر در Blender
استفاده از V-Ray 5 در نرم افزار 3Ds Max
آموزش حل مشکلات انتقال از 3Ds Max به Unreal Engine
آموزش نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination برای پروژه های معماری در Unreal Engine
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next