در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Maya: Character Rigging
معرفی:
یک شخصیت را از ابتدا در مایا تنظیم کنید
از فایل های تمرینی نهایت استفاده را ببرید
1. شروع به کار:
ریگ و طراحی رابط
قوانین اساسی تقلب
ایجاد مفاصل
ترتیب چرخش و چرخش مفصل
ایجاد محدودیت
اتصالات در ویرایشگر گره
گره های افست
ماتریس والد افست
2. ایجاد اسکلت:
تنظیم شخصیت
کشیدن زنجیر پا
کشیدن ستون فقرات
اضافه کردن دنده ها به اسکلت
تعیین موقعیت استخوان های بازو
ایجاد اسکلت دست
نهایی کردن اسکلت
3. ایجاد کنترل های پا و پا:
قرار دادن اسپلاین های کنترل پا
راه اندازی زنجیر پا IK
جفت کردن پاشنه و پاشنه پا
کنترل لگن
کنترل جهت زانو
سازماندهی دکل های کنترلی
4. ایجاد کنترل های بدن:
تراز کردن کنترل های بدن
اتصال کنترل های بدنه
تنظیم کنترل ستون فقرات
اتصال کنترل های ستون فقرات
ایجاد کنترل های شانه
5. ایجاد کنترلهای FK و IK:
درک تقلب FK و IK
ایجاد اسکلت های کنترلی
محدود کردن اسکلت های کنترل
اتصال اسکلت اصلی
ایجاد کنترل های شناور
سیم کشی سوئیچ FK و IK
مخفی کردن و نمایش کنترل ها
6. دست های تقلبی:
راه اندازی گره های افست
تنظیم کنترل های FK انگشتی
ایجاد ویژگی های سفارشی
فر شدن انگشتان دست
کنترل گسترش انگشت
7. شخصیت های پوستی:
آماده سازی اسکلت برای پوست گیری
استفاده از اصلاح کننده پوست
تنظیم پوسته شدن از طریق وزن رنگ
وزن تنظیم دقیق
وزنه های آینه ای
نتیجه:
مراحل بعدی
Maya: Character Rigging
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender
دوره هفتگی انیمیشن سازی و Rigging سه بعدی
دوره یادگیری مایا 2019
آموزش جامع SketchUp 2013
آموزش ریگینگ چهره در Maya
آموزش کار با دوربین سه بعدی نرم افزار 3Ds Max
آموزش مدل سازی و مصورسازی معماری بوسیله 3Ds Max, Twinmotion
کورس یادگیری کامل Maya 2022
آموزش Rigging کاراکترهای کارتونی در Maya
آموزش جامع Maya 2015