در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با توسعه فردی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Engagement Evaluation Best Practices for Customer Success Management
1. فرآیند ارزیابی مشارکت:
بررسی اجمالی
اهمیت ارزیابی مشارکت، بخش اول
اهمیت ارزیابی مشارکت، بخش دوم
بررسی تجاری اجرایی (EBR)
بهترین روش بررسی کسب و کار اجرایی
نقشه راه موفقیت مشتری
Engagement Evaluation Best Practices for Customer Success Management
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.