در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مدیریت یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Business Fundamentals for Customer Success Managers
1. چگونه کسب و کارها ارزش تولید می کنند:
بررسی اجمالی
CSM ها و آگاهی کسب و کار
چرا کسب و کارها وجود دارند
چگونه کسب و کارها برای صاحبان ارزش ایجاد می کنند
کسب و کارها برای چه کسانی ارزش ایجاد می کنند
نحوه محاسبه هزینه و سود
بخش های مشتری و پیشنهادات ارزش
2. مبانی مدیریت بازرگانی:
نحوه کار مشاغل: سازمان
چگونه کسب و کارها کار می کنند: قابلیت ها
اصول مدیریت کسب و کار: محرک های تغییر
نحوه عملکرد مشاغل: تدوین استراتژی
مدل انگیزش کسب و کار (BMM)
Business Fundamentals for Customer Success Managers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.