در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ذرات ، تمامی چیزهای مورد نیاز برای ساخت شبیه سازی ذرات جهت تقویت و بهبود تخریب FX تان در Houdini 18 را یاد خواهید گرفت.
فراتر از ساخت دنباله ایی از ذرات خواهیم رفت و انتشار (emission)،نیرو ها (forces) و ویژگی ها را کنترل خواهیم کرد .
عنوان اصلی : CGCircuit: Total Destruction Vol.3 Particles
01 هندسه انتشار و پارامترهای منبع یابی
02 نیروها
03 توده
04 تنظیم ویژگی زندگی از Sops
05 رنگ و آلفا
06 مقیاس و ذرات رندر
07 راه اندازی سریع Rbd
08 انتشار از هندسه قطع شده
09 ترکیب زمان هندسه با حرکت سریع
10 انتشار بر حسب سرعت
11 انتشار بر اساس فاصله
12 انتشار بر حسب زمان
13 نمونه برداری از هندسه
14 اضافه کردن رنگ و مواد تصادفی
15 اضافه کردن اسپین به ذرات
16 نمونه تصادفی
17 نمای کلی صحنه و تنظیم
18 تامین غلات
19 راه اندازی حل کننده دانه
20 هندسه برخورد
21 جاذبه و نیرو دانه
22 کش و رندر
CGCircuit: Total Destruction Vol.3 Particles
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.