در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این آموزش تخریب در Houdini ، تمامی چیزهای مورد نیاز برای تولید شکستگی برای آماده سازی افکت های تخریب را در Houdini 18 یاد خواهید گرفت.
fracturing (شکستگی) در دستیابی به نتایج واقع گرایانه و قابلکنترل ضروری است و یکی از مهمترین گامها در تولید شبیهسازی داینامیک Rigid Body است. هنگامی که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد، میتواند یک تکنیک مدلسازی رویهای قدرتمند نیز باشد.
عنوان اصلی : CGCircuit: Total Destruction Vol.1 Fracturing
01 مقدمه
02 شکل کوچک را وارد کنید
03 ویژگی نام
05 سطح در مقابل شکستگی حجم
06 ایجاد الگوها با Voronoi
07 ایجاد آجر با Voronoi
08 خوشه بندی سلول های ورونوی
09 افزودن جزئیات داخلی
10 اضافه کردن Uvs به هندسه جدید
11 ایجاد خرده چوب
12 جامد متقاطع
13 سطح متقاطع (شکستن)
14 صفحه برش پراکنده
15 گره شکست مواد Rbd توضیح داده شده قسمت 1
16 گره شکست مواد Rbd توضیح داده شده قسمت 2
17 شکستگی موضعی قسمت 1 - برنامه ریزی برای تخریب
18 شکست موضعی قسمت 2 - ایجاد نقاط پراکندگی
19 شکست موضعی قسمت 3 - ایجاد یک تست سریع Rbd
20 شکستن شیشه
21 شکستن چوب
22 نمای انفجاری Rbd
23 براده برداری
24 مش سفارشی
25 ردیابی چهره های جدا شده
CGCircuit: Total Destruction Vol.1 Fracturing
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.