در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور صحنه های وسیع مورد استفاده در بازی و انیمیشن و فیلم ها را در نرم افزار هودینی مدل سازی کنید.
عنوان اصلی : CGCircuit - Large Scale Scenes in Houdini & Redshift
01 ایجاد یک آتشفشان
02 افزودن جزئیات و فرسایش
03 آماده سازی هندسه برای شیدر
04 جابجایی را به بافت سنگ اضافه کنید
05 نمونه برداری از هندسه در زمین
06 افزودن مواد به درختان
07 افزودن مواد به درختان قسمت 2
08 رندر در مانترا
09 ایجاد یک جو حجمی
10 مه پراکنده ابر
11 ایجاد ابر قهرمان
12 رندر ابرها در مانترا
13 بررسی اجمالی اقیانوس بزرگ
14 تنظیم اقیانوس و ایجاد امواج سفارشی
15 شبیه سازی کف اقیانوس
16 اقیانوس در حال تعامل بر روی اشیاء و مناطق خاص-16
17 رندر اقیانوس ها در مانترا
18 ایجاد یک ماسک برای ارائه یک ساحل
19 بررسی کلی Pyro پراکنده و راه اندازی آتشفشان
20 راه اندازی انتشار آتشفشان
21 تنظیم تنظیمات آتشفشان
22 تکرار سریع Pyro
23 افزودن یک انفجار بدن سفت و سخت
24 تنظیم بدنه های صلب
25 ترفند نهایی Pyro برای جزئیات بیشتر
26 رندر آتشفشان در مانترا
27 تنظیم صحنه برای رندر در مانترا
28 لایه رندر در مانترا
29 راه اندازی زمین در Redshift
30 راه اندازی زمین در Redshift قسمت 2
31 رندر با جابجایی در کوه
32 راه اندازی سایه بان درخت در Redshift
33 جایگزینی بافت روی کف دست
34 تصادفی سازی سایه بان های نمونه با Shaderswitch
35 Pyro Shading و Volume در Redshift
36 Pyro Shading و Volume در Redshift قسمت 2
37 راه اندازی Ocean در Redshift
38 اضافه کردن جابجایی به اقیانوس در Redshift
39 ذرات کف سایه در Redshift
40 رندر ابرها در Redshift
41 رندر صحنه
42 مانترا سریع رندر Slapcomp در Nuke
43 لایه رقیب Redshift در Nuke 1
44 کاهش کرم شب تاب در Nuke
45 گردهمایی آتشفشان و آخرین لمس
CGCircuit - Large Scale Scenes in Houdini & Redshift
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.