در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با VEX در هودینی آشنا می شوید. با استفاده از VEX می توانید انواع جلوه های ویژه را طراحی کنید.
عنوان اصلی : CGCircuit - Introduction to VEX 3 Parts
مقدمه ای بر VEX - جلد 1:
1. vex چیست و کجا باید از آن استفاده کرد
2. رانگلر در مقابل vops
3. متغیرها در مقابل ویژگی ها
4. انواع متغیر (انواع داده)
5. مقدمه ای بر توابع
6. تابع ch
7. تابع chramp
8. تابع تناسب
9. Relbbox، اندازه getbbox و توابع printf
10. انشعاب
11. حلقه زدن
12. سر و صدا
13. تصادفی
14. نمای شهری قسمت 1 تصادفی کردن رنگ و ویژگی مقیاس
15. نمای شهری قسمت 2 تصادفی کردن موقعیت ها و ایجاد ویژگی های دلخواه
16. توابع مثلثاتی
17. ایجاد ابزار مارپیچ با توابع مثلثاتی
18. ایجاد ابزار برشی
مقدمه ای بر VEX - جلد 2
1. اثرات انفجار سرعت سفارشی ذرات:
1. ایجاد ویژگی v
2. راه اندازی سیم کارت ذرات
3. Geo Instancing
2. ذرات - کنترل رنگ و کدورت:
1. تنظیم سرعت اولیه
2. کنترل جرم و تلاطم
3. کنترل رنگ
4. کنترل Opacity
3. حجم:
1. ایجاد و اصلاح چگالی
2. یک ابر حجم ایجاد کنید
3. ایجاد یک گرداب حجمی با vex
مقدمه ای بر VEX - جلد 3
1. آماده سازی صحنه:
1. ساختمان آماده تخریب رویه ای
2. تنظیم هندسه
3. شکستن ژئو
4. راه اندازی RBD Sim
2. توابع قدرتمند VEX:
1. تابع مسیر ورودی
2. تابع POW
3. تابع مخروط کره نمونه
3. RBD Controllong با VEX:
1. تنظیم سرعت اولیه
2. اضافه کردن جهت سرعت تصادفی
3. تنظیم ویژگی فعال
4. پالایش سرعت های اولیه
5. اضافه کردن سرعت زاویه ای
6. پیاده سازی کشیدن
CGCircuit - Introduction to VEX 3 Parts
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.