در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی صفر تا صد کار با ZBrush 2020 را یاد گرفته ، همراه با مدرس دوره تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : ZBrush 2020 Essential Training
معرفی
ZBrush 2020 در حال اجرا است
آماده شدن برای این دوره
1. ZBrush Quick Start
راه اندازی ZBrush برای اولین بار
بارگذاری ابزارها در مقابل افتتاح پروژه ها
ببینید از نسخه 2018 چه چیزی جدید است
یادگیری رابط کاربری
پیمایش در فضای سه بعدی
با استفاده از Gizmo
نکات اضافی Gizmo
استفاده از Undo History
کار با دوربین
واردات مدل های سه بعدی
2. مجسمه سازی
پرکاربردترین برس ها
با استفاده از تنظیمات براش
با استفاده از Symmetry
کنترل اندازه برس
صاف کردن یک مدل
جلوه های براش معکوس
کار با آلفا
با استفاده از برس های XTractor
مجسمه سازی با تاریخچه لغو
حرکت با عمق بی نهایت
با استفاده از برس های DecoCurve
استفاده از برس بدون عقب و جلو
3. استفاده از ابزارها و ابزارهای فرعی
کار با ابزارهای فرعی
افزودن ابزارها و ابزارهای فرعی جدید
تقسیم ابزارهای فرعی
ترکیب ابزارهای فرعی
با استفاده از برس های Insert Mesh
ایجاد براش های Insert Mesh
استفاده از براش های Curve
استخراج اشکال جدید
استفاده از Live Booleans
ایجاد مش بولی
با استفاده از Transpose Master
ایجاد متن
استفاده از پوشه ها
4. ساخت مدل با ZSpheres
ایجاد مدل های ZSphere
با استفاده از کتابخانه حیوانات ZeeZoo
تبدیل ZSpheres به هندسه
با استفاده از ZSketch
5. انتخاب، پوشش، و چند گروه
انتخاب قطعات یک شی
ساخت ماسک
ایجاد چند گروه
نکات ماسک، چند گروهی و انتخاب
تولید ماسک بر اساس توپولوژی
تقسیم بر اساس ماسک، مخفی، یا چند گروه
پوشاندن جایی که دو شی با هم همپوشانی دارند
پوشاندن با رنگ
6. با استفاده از برس ZModeler
معرفی ZModeler
درج و برداشتن لبه ها
بستن سوراخ ها
چهره های اکسترود شده
پل زدن سوراخ ها و لبه ها
نقاط تقسیم
چند گروه بندی با ZModeler
محدودیت های ZModeler
7. استفاده از Subdivision
تقسیم یک مدل
مجسمه سازی بر روی مدل فرعی
محدودیت های مدل های تقسیم بندی
استفاده از Dynamic Subdivision
چین خوردن لبه ها
8. استفاده از DynaMesh
فعال کردن DynaMesh
مجسمه سازی با DynaMesh
ترکیب اشیاء با DynaMesh
محدودیت های DynaMesh
9. استفاده از Sculptris Pro
فعال کردن حالت Sculptris Pro
مجسمه سازی با Sculptris Pro
با استفاده از برس های جدید Snake Hook
10. نقشه های رنگ، مواد و بافت
استفاده از مواد
رنگ نقاشی
قرار دادن اشعه ماوراء بنفش
تبدیل بین نقشه های رنگی و بافتی
نقاشی با SpotLight
استفاده از NoiseMaker
واردات مدل با نقشه بافت
11. ویرایش مدل ها
حذف بخشی از یک مدل
آینه سازی یک مدل
کار با ClayPolish
نقاشی با آلفا
با استفاده از برس های Clip and Trim
بستن تمام سوراخ ها
چرخاندن و دو برابر شدن سطوح
استفاده از دفورمرها
استفاده از Morph Targets
تنظیم رنگ ها
مدل های تخریب کننده
نحوه مجسمه سازی و نقاشی بر روی طرح UV
با استفاده از EdgeLoop
استفاده از Paint Fade
با استفاده از ZRemesher
جزئیات طرح ریزی
12. تجسم و تحلیل مدل ها
تجسم ضخامت دیوار
محاسبه حجم و سطح
مشاهده بازخورد تحلیل پیشنویس
رندر با فیلتر
13. صادرات کار از ZBrush
با استفاده از GoZ
با استفاده از صادرکننده چاپ سه بعدی
صادرات با صادرکننده چند نقشه
صادرات به فرمت FBX
با استفاده از گزینه استاندارد صادرات
نتیجه
مراحل بعدی
ZBrush 2020 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل سازی برای چاپ سه بعدی در Maya
آموزش مدل سازی یک ربات زن بوسیله ZBrush
آموزش طراحی موجودات در Maya, ZBrush, Photoshop
آموزش مدل سازی کاراکترهای کارتونی در ZBrush
دوره یادگیری کامل ZBrush 2018
آموزش چاپ سه بعدی در فتوشاپ
آموزش حجاری لباس در نرم افزار ZBrush
آموزش Retopology مدل ها برای انیمیشن سازی با Maya