وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن

سرفصل های دوره

در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن را ایجاد کرده و مدیریت نمایید.

عنوان اصلی : Introduction to Employee Relations (UK)

سرفصل ها :


معرفی
معنی روابط کارکنان
1. حقوق و حمایت ها در کار
تاریخچه کوتاهی از روابط کارکنان و نمایندگی
انصاف و شمول در کار
قانون و قانون استخدام
2. نمایندگی کارکنان، اختلافات، و مذاکره
چانه زنی و اقدام جمعی
همکاری و مذاکره
داوری محل کار و حل اختلاف
3. صدای کارمند و قرارداد روانی
قرارداد روانی
نامزدی و نمایندگی رسمی
صدای کارمند و نفوذ
4. مهارت ها و شایستگی های اساسی در روابط کارکنان
همکاری با نمایندگان کارگران و اتحادیه ها
مهارت های مدیریت تعارض
پروتکل ها را اجرا و انضباط کنید
نتیجه
آینده روابط کارکنان

نمایش سرفصل های انگلیسی

Introduction to Employee Relations (UK)

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY11544
حجم: 980 مگابایت
مدت زمان: 52 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1399
آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن
آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن 1
آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن 2
آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن 3
آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن 4
آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن 5
آموزش ایجاد و مدیریت ارتباط لازم بین یک سازمان و کارکنان آن 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید