وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4

سرفصل های دوره

با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور محیط های ماژولار در نرم افزار آنریل انجین 4 انجام دهید.

عنوان اصلی : UE4 Modular Environments

سرفصل ها :

1-مشاهده-مرجع-ما
2-کلاس-راهنما
3-ابزارها و منابع
4-مدولاریت-نظریه
1-تنظیمات-پس پردازش-و-سینما
2-مه
3-بازتاب-گرفتن-بازیگران
4-Post-Process-Volume-Settings-Pt-1
5-Post-Process-Volume-Settings-Pt-2
6-جداول-LUTs-up
7-Camera-Setup-and-Capture
8-عمق میدان
9-گرفتن-اسکرین شات
10-ویرایش-اسکرین شات
11-Recap-and-Assignment
1-Creating-Our-Blockout-in-UE4
2-صادرات-از-مایا
3-ایجاد-یک-پروژه-غیرواقعی
4-وارد کردن به غیر واقعی
5-واحدهای-غیرواقعی-قطع-و-ابزار
6-بیدرنگ-پیمایی
7-Recap-and-Assignment
1-ساختمان-ما-بافت ها
2-بی نظیر
3-کاشی کاری
4-هیبرید
5-عملکرد در موتور
6-مشاهده-مرجع
7-استفاده از-بافت-گریدها
8-شناسایی-مواد
9-Creating-Tileables-in-Maya
10-ایجاد-پلی-بی نظیر-بالا-در-مایا
11-درس-خلاصه-و-تکلیف
12-ترلوبرد
1-پخت-پایه-بافت
2-نهایه کردن-تور-ورق-شبکه های ما
3-استفاده از Mightybake
4-تست در کیسه ابزار Marmoset
5-تست-برای-پخت-خطا
6-نهایی-مش-بی نظیر-ما
7-روش-پلی-کاهش-کم
8-روش-پلی-ساخت-لایو-کم
9-Baking-the-Unique-Mesh-in-Mightybake
10-ویرایش-ست-پخت-بی نظیر
11-Recap-and-Assignment
1-PBR-and-Texturing-in-Quixel
2-Physically-Based-Rendering-PBR
3-بافت-اندازه ها-و-اهمیت
4-Quixel-Suite-Overview
5-Ndo-Normal-Map-Creation
6-تبدیل عکس به عادی Ndo
7-Ndo-Map-Conversion
8-Ddo-Setup-and-Use
9-Ddo-Unique-Asset-Texturing
10-Recap-and-Assignment
1-بافت-و-مش-برای-غیرواقعی
2-فتوشاپ-سازمان-و-بهینه سازی
3-صادرات-بافت-برای-غیرواقعی
4-بافت-واردات-و-جزئیات-در-غیرواقعی
5-تنظیم-مش-و-مواد اولیه
6-بافت-تراکم
7-نقشه-نقشه-بافت-به-دیوارهای مدولار
8-Mapping-Trim-Textures-Trim-Textures-to-Modular-Walls
9-Recap-and-Assignment
1-مواد در غیر واقعی
2-Materials-Editor-in-Unreal
3-مواد-جزئیات-تنظیمات
4-مواد شفاف و نقابدار
5-مواد-ویرایشگر-گره-و-تنظیم
6-ثابت
7-رنگ بندی
8-مقادیر معکوس
9-کنترل-ارزش ها
10-نقاب زدن
11-معمولی-شدت
12-عادی-ترکیب
13-گسترش کننده
14-Bump-Offset
15-شفافیت
16-Recap-and-Assignment
1-مصالح-تصویری-روایی-و-پیشرفته
2-تصویری-قصه گویی
3-تن-حال
4-زمان
5-مکان
6-تاریخ-و-گذر زمان
7-علت و معلول
8-تمرکز-و-جهت
9-تثبیت-هویت
10-پیشرفته-مواد
11-مواد-توابع
12-راس-نقاشی
13-پیشرفته-راس-نقاشی
14-زیر سطحی-مواد
15-برگردان
16-موقعیت-جهانی-افست
17-Recap-and-Assignment
1-نورپردازی
2-اصطلاحات
3-انواع نورها
4-نور-تحرک-انواع
5-نور-کنترل-و-جزئیات
6-ساختمان-و-پخت-نورپردازی
7-World-Settings-for-Lightmass
8-Asset-Lightmaps
9-Custom-Lightmap-UVs
10-تکنیک-روشنایی-ویژه
11-مسائل-روشنایی-متداول
12-Recap-and-Assignment

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 25202
حجم: 5110 مگابایت
مدت زمان: 1996 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1398
آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4
آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4 1
آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4 2
آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4 3
آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4 4
آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4 5
آموزش طراحی محیط های ماژولار در Unreal Engine 4 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید