در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور محیط های ماژولار در نرم افزار آنریل انجین 4 انجام دهید.
عنوان اصلی : UE4 Modular Environments
1-مشاهده-مرجع-ما
2-کلاس-راهنما
3-ابزارها و منابع
4-مدولاریت-نظریه
1-تنظیمات-پس پردازش-و-سینما
2-مه
3-بازتاب-گرفتن-بازیگران
4-Post-Process-Volume-Settings-Pt-1
5-Post-Process-Volume-Settings-Pt-2
6-جداول-LUTs-up
7-Camera-Setup-and-Capture
8-عمق میدان
9-گرفتن-اسکرین شات
10-ویرایش-اسکرین شات
11-Recap-and-Assignment
1-Creating-Our-Blockout-in-UE4
2-صادرات-از-مایا
3-ایجاد-یک-پروژه-غیرواقعی
4-وارد کردن به غیر واقعی
5-واحدهای-غیرواقعی-قطع-و-ابزار
6-بیدرنگ-پیمایی
7-Recap-and-Assignment
1-ساختمان-ما-بافت ها
2-بی نظیر
3-کاشی کاری
4-هیبرید
5-عملکرد در موتور
6-مشاهده-مرجع
7-استفاده از-بافت-گریدها
8-شناسایی-مواد
9-Creating-Tileables-in-Maya
10-ایجاد-پلی-بی نظیر-بالا-در-مایا
11-درس-خلاصه-و-تکلیف
12-ترلوبرد
1-پخت-پایه-بافت
2-نهایه کردن-تور-ورق-شبکه های ما
3-استفاده از Mightybake
4-تست در کیسه ابزار Marmoset
5-تست-برای-پخت-خطا
6-نهایی-مش-بی نظیر-ما
7-روش-پلی-کاهش-کم
8-روش-پلی-ساخت-لایو-کم
9-Baking-the-Unique-Mesh-in-Mightybake
10-ویرایش-ست-پخت-بی نظیر
11-Recap-and-Assignment
1-PBR-and-Texturing-in-Quixel
2-Physically-Based-Rendering-PBR
3-بافت-اندازه ها-و-اهمیت
4-Quixel-Suite-Overview
5-Ndo-Normal-Map-Creation
6-تبدیل عکس به عادی Ndo
7-Ndo-Map-Conversion
8-Ddo-Setup-and-Use
9-Ddo-Unique-Asset-Texturing
10-Recap-and-Assignment
1-بافت-و-مش-برای-غیرواقعی
2-فتوشاپ-سازمان-و-بهینه سازی
3-صادرات-بافت-برای-غیرواقعی
4-بافت-واردات-و-جزئیات-در-غیرواقعی
5-تنظیم-مش-و-مواد اولیه
6-بافت-تراکم
7-نقشه-نقشه-بافت-به-دیوارهای مدولار
8-Mapping-Trim-Textures-Trim-Textures-to-Modular-Walls
9-Recap-and-Assignment
1-مواد در غیر واقعی
2-Materials-Editor-in-Unreal
3-مواد-جزئیات-تنظیمات
4-مواد شفاف و نقابدار
5-مواد-ویرایشگر-گره-و-تنظیم
6-ثابت
7-رنگ بندی
8-مقادیر معکوس
9-کنترل-ارزش ها
10-نقاب زدن
11-معمولی-شدت
12-عادی-ترکیب
13-گسترش کننده
14-Bump-Offset
15-شفافیت
16-Recap-and-Assignment
1-مصالح-تصویری-روایی-و-پیشرفته
2-تصویری-قصه گویی
3-تن-حال
4-زمان
5-مکان
6-تاریخ-و-گذر زمان
7-علت و معلول
8-تمرکز-و-جهت
9-تثبیت-هویت
10-پیشرفته-مواد
11-مواد-توابع
12-راس-نقاشی
13-پیشرفته-راس-نقاشی
14-زیر سطحی-مواد
15-برگردان
16-موقعیت-جهانی-افست
17-Recap-and-Assignment
1-نورپردازی
2-اصطلاحات
3-انواع نورها
4-نور-تحرک-انواع
5-نور-کنترل-و-جزئیات
6-ساختمان-و-پخت-نورپردازی
7-World-Settings-for-Lightmass
8-Asset-Lightmaps
9-Custom-Lightmap-UVs
10-تکنیک-روشنایی-ویژه
11-مسائل-روشنایی-متداول
12-Recap-and-Assignment
UE4 Modular Environments
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.