در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با موتور رندر Arnold 6 آشنا شده و یاد می گیرید که چطور رندر پروژه های مختلف را چطور بوسیله آن انجام دهید.
عنوان اصلی : Maya: Rendering in Arnold 6
معرفی
رندر در مایا با آرنولد 6
با استفاده از فایل های تمرین
به روز رسانی پلاگین آرنولد
1. مفاهیم
پیش نیاز: آنچه شما باید بدانید
معرفی آرنولد
آرنولد مفاهیم را ارائه می دهد
2. پردازش و تعامل
رندر نمای آرنولد
با استفاده از Arnold RenderView
تعامل با صحنه در RenderView
تجزیه و تحلیل رندرها در RenderView
ذخیره عکسها و فایلهای RenderView
تنظیم کیفیت نمونه برداری
کنترل عمق پرتو روشنایی جهانی
رندر روی پردازنده گرافیکی
3. روشنایی محیط
ایجاد aiSkyDomeLight
نورپردازی مبتنی بر تصویر با aiSkyDomeLight
روشنایی روز با آسمان فیزیکی
تنظیم دمای رنگ یک محیط
استفاده از چند چراغ آسمانی
بهبود نمونه های نور
بهبود فضای داخلی skydome با پورتال های نور
4. نورپردازی استودیویی
ایجاد یک نور منطقه مایا
تنظیم ویژگی های نور منطقه
ایجاد نور ناحیه دیسک آرنولد
رندر کردن سطوح خودنور
تنظیم ویژگی های گره شکل آرنولد
استفاده از نورهای منطقه برای عبور نور از پنجره ها
شدت فاصله را با فیلتر Light Decay کنترل کنید
ایجاد نور جهت دار
هنر هدایت نور خورشید با نور جهت
تنظیم ویژگی های نورهای نقطه ای تکراری
فوکوس کردن شعاع لنز برای یک پرتو همسو
5. مواد و نقشه برداری
ایجاد یک متریال aiStandardSurface
رنگ پایه و زبری چشمگیر
نگاشت بافت با فایل های بیت مپ
رندر کردن سطوح فلزی با Metalness
پوشاندن هندسه با یک نقشه کدورت
شفافیت و شکست با انتقال
شفافیت رنگ آمیزی با عمق انتقال
سایه زدن با انسداد محیط
ساخت شبکه سایه آرنولد
رندر رنگ راس با aiUserDataColor
6. دوربین ها
کنترل نوردهی دوربین
تعادل رنگ سفید با نقشه فیلتر دوربین
اعوجاج لنز با دوربین فیش آی
ارائه یک پانورامای کروی
رندر بوکه با عمق میدان
متحرک کردن فاصله فوکوس برای جلوه فوکوس رک
7. رندرینگ
بهینه سازی زمان های رندر با نمونه گیری تطبیقی
رندر کردن دنباله تصویر
تست رندر با سایه زن aiUtility
زیربخش مش صاف در زمان رندر
یک سطح را با شیدر جابجایی تغییر شکل دهید
بهینه سازی تقسیم بندی در فضای شطرنجی دوبعدی
بهینه سازی تقسیمات فرعی با حذف frustum
چشم انداز اتمسفر با aiFog
نتیجه
مراحل بعدی
Maya: Rendering in Arnold 6
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تکنیک های مصورسازی محصولات و معماری
آموزش سینماتوگرافی در انیمیشن ها با Maya
آموزش کار با Shader Network ها در Maya
یادگیری کامل 3ds Max 2020
آموزش مصور سازی محصولات بوسیله Maya, After Effects
کورس یادگیری کامل 3ds Max 2021
آموزش نکات ، تکنیک ها و ترفندهای 3ds Max
دوره یادگیری سریع 3ds Max 2022
3ds Max 2023 آموزش ضروری
آموزش ساخت مو برای کاراکترها به کمک Maya nHair