در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با مفهوم Interval ها در تحلیل بیزینس آشنا شده و یاد می گیرید که چطور از آنها استفاده کنید.
عنوان اصلی : Business Analytics: Understanding and Using Confidence Intervals
معرفی
کاربرد فواصل اطمینان
1. استفاده از فواصل اطمینان
فواصل اعتماد در زندگی روزمره
هدف فواصل اطمینان
محاسبه فواصل اطمینان
پارامترهای نمونه و جمعیت
فواصل اطمینان را تفسیر کنید
خطای استاندارد مناسب را انتخاب و محاسبه کنید
توزیع: z در مقابل t
متریک اصلی را ترتیب دهید
محاسبه فواصل اطمینان با نرم افزار
2. آزمون فرضیه ها با دو روش
مقایسه یعنی استفاده از فواصل اطمینان
تجزیه و تحلیل را طراحی کنید
تفاوت میانگین را کمی کنید
برای مقایسه میانگین ها از R استفاده کنید
نتیجه
مراحل بعدی
Business Analytics: Understanding and Using Confidence Intervals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.