در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور در نرم افزار مایا ریگینگ صورت کاراکترها را با استفاده از نرم افزار مایا انجام دهید.
عنوان اصلی : Rigging a Face in Maya
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
1. رویکرد ترکیبی شکل
دستورالعمل های توپولوژی صورت و نقاط مشکل
درک اهداف مورف
با استفاده از Soft Select، ابزارهای مجسمه سازی Artisan و گزینه های تقارن
استفاده از تغییر شکل دهنده ها و خوشه های سیم، و رنگ آمیزی مقادیر سقوط
استفاده از توری و تغییر شکل دهنده
استفاده از مفاصل برای ساخت اهداف مورف
تقسیم اشکال متقارن به جفت نامتقارن
انعکاس اشکال نامتقارن در سراسر خط وسط با تغییر شکلدهندهها
2. جفت کردن چشم ها و پلک ها
اتصال چرخش چشم به رابط کاربری گرافیکی (GUI)
ایجاد یک کنترل "نگاه کردن" برای چشم
ترکیب بین یک تنظیم چشم مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی و هدف
کار با پلک ها، با استفاده از شکل های ترکیبی
کار با پلک، با استفاده از مفاصل فن
ایجاد رفتارهای کشش چشم و پلک خودکار
3. ساختمان و کنترل های اتصال
ایجاد یک کنترل پایه رابط کاربری (UI).
استفاده از عبارت clamp برای ایجاد رابط کاربری گرافیکی پیشرفته تر
قرار دادن رابط کاربری گرافیکی برای شبیه سازی کنترل های روی چهره
ایجاد کنترلهای واقعی روی چهره با استفاده از خوشهها
4. رویکرد مبتنی بر مشترک
درک تنظیم مبتنی بر مشترک
جهت دهی مفاصل
تقلب کردن فک
ایجاد ساختار پشتیبانی
اتصال مفاصل به ساختار پشتیبانی
اتصالات اتصال به مش نهایی
افزودن محدودیت های نهایی برای دست نخورده نگه داشتن کل دکل
ریزکاری محل قرارگیری و چرخش مفصل با استفاده از کلیدهای رانده
متعادل کردن وفاداری شکل با چگالی دکل و قابلیت استفاده
نتیجه
مراحل بعدی
Rigging a Face in Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.