در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور با ابزارهای مدل سازی مختلف در سینما فوردی آشنا شده و از آن ها در پروژه های واقعی استفاده خواهید کرد.
عنوان اصلی : Primitive and Spline Modeling in Cinema 4D
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
1. مفاهیم مدل سازی
اشیاء پیچیده از قطعات و اشکال ساخته شده اند
وضوح مش
فقط چیزی را که می بینید مدل کنید
2. آماده سازی قطعات برای قرار دادن
گرفتن بیشتر از بدوی خود
گروه بندی اشیاء به اجزاء
تنظیم محور اجسام برای مونتاژ آسان تر
حصول اطمینان از اینکه اجزا دارای مقیاس مناسب هستند
3. مونتاژ دقیق اجزا
استفاده از نمای چهار طرفه برای قرار دادن اشیا
با ابزار Arrange اشیاء را تراز کنید و فاصله دهید
حرکت کوانتیزاسیون
چفت شدن
4. تغییر شکل و ترکیب اشکال سه بعدی
اصلاح اشکال پایه با دفورمرها
مدل سازی افزایشی و تفریقی با Booleans
ایجاد اشکال پیچیده با Booleans تو در تو
5. تکثیر و استفاده مجدد از عناصر
ایجاد کپی زنده با شی Instance
با استفاده از دستور Duplicate
6. انواع اشیاء اولیه
آشنایی با انواع اسپلاین
مروری بر Sweep، Loft و Lathe
7. کار با تصاویر مرجع
جمع آوری مواد مرجع
راهنمایی برای عکسبرداری از تصاویر مرجع
پردازش تصاویر مرجع در فتوشاپ
در CINEMA 4D ارجاع به درگاه های دید خود اضافه کنید
8. کار با Splines
ترسیم اسپلاین های bezier
ترکیب اسپلاین با ماسک اسپلاین
گرد کردن گوشه ها با چمفر
ترسیم منحنی ها
9. مدلسازی اکسترود
ایجاد یک اکستروژن ساده
ایجاد اکستروژن با سوراخ با استفاده از Connect
حل مسائل رایج با اکستروژن
آماده سازی فایل های Illustrator برای واردات
وارد کردن و اکسترود کردن فایل های هوش مصنوعی
10. Sweep Modeling
ایجاد یک جاروی ساده
یک جاروی پیچیده ایجاد کنید
حل مسائل رایج با جاروها
11. مدلسازی تراش
ایجاد یک ماشین تراش ساده
ایجاد یک ماشین تراش پیچیده
ایجاد خطوط کلی جزئی
حل مسائل رایج با ماشین تراش
12. مدل سازی لفت
ایجاد یک اتاق زیر شیروانی ساده
ایجاد یک انبار از یک مرجع
نتیجه
مراحل بعدی
Primitive and Spline Modeling in Cinema 4D
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.