در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی با OpenGL آشنا شده و استفاده از امکانات آن را در طراحی گرافیک ها ، بازی سازی و . . . را در پروژه های واقعی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Learning OpenGL
معرفی
خوش آمدی
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. راه اندازی یک محیط توسعه OpenGL
راه اندازی OpenGL و CMake در OS X
راه اندازی OpenGL و CMake در ویندوز
ساخت یک پروژه OpenGL از ابتدا
2. معرفی OpenGL
آشنایی با OpenGL
مقدمه ای بر اصطلاحات OpenGL
ایجاد زمینه و دریافت اطلاعات نسخه
ایجاد زمینه و پنجره
ایجاد زمینه و دریافت اطلاعات برنامه افزودنی
پاک کردن کد: ساختن ساختار برنامه
3. حالت فوری
ترسیم مفاهیم اولیه هندسی
چرخش، ترجمه و مقیاس بندی
4. خط لوله قابل برنامه ریزی
درک خط لوله قابل برنامه ریزی
معرفی شیدرها و زبان سایه زنی OpenGL (GLSL)
کامپایل سایه بان
تولید اشیاء آرایه راس
تولید اشیاء بافر Vertex
افزودن ویژگی های رنگ
تشخیص خطاها
پاک کردن کد: یک ساختار سایه زن بسازید
5. طراحی در دنیای سه بعدی
آشنایی با سیستم مختصات OpenGL
معرفی تبدیل های ماتریسی
استفاده از طرح ریزی املایی
با استفاده از ماتریس های Model، View و Projection
کار با ماتریس مدل
کار با ماتریس View
کار با ماتریس Projection
6. داده های راس
استفاده از شاخص های بافرهای راس
تولید داده های بافر راس پویا
اضافه کردن مختصات بافت
بارگیری بافت های تصویر
اضافه کردن نرمال و روشنایی
ترکیب نور و بافت
پاک کردن کد: یک ساختار بافت بسازید
7. رابط کاربری
رسیدگی به تماس های GLFW
افزودن ورودی صفحه کلید
افزودن ورودی ماوس
نتیجه
مراحل بعدی
Learning OpenGL
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.