در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم با موتور رندر Pixar RenderMan آشنا شده و همراه با مدرس دوره استفاده از همه امکانات آن را تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Pixar's RenderMan Essential Training
معرفی
خوش آمدی
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار با RenderMan برای مایا
پس زمینه: RenderMan برای مایا
زمین را در RenderMan برای مایا بگذارید
اولین رندر شما
مبانی فناوری اطلاعات
اولین رندر شما: مواد
اولین رندر شما: IPR (پیش نمایش رندر تعاملی) در مقابل رندر معمولی و LocalQueue
AOV (متغیرهای خروجی دلخواه)
AOV ها در مایا
AOV ها
AOV ها در پنجره IPR
2. رندرینگ
مقدمه ای بر یکپارچه سازها
ردیاب مسیر در مقابل یکپارچهکنندههای VCM: یک نقص فنی
ردیاب مسیر در مقابل یکپارچهکنندههای VCM: نمودارها
تنظیم یک صحنه: چراغ های مشبک
تنظیم یک شی به عنوان نور تابشی
افزودن مواد شیشه ای و تغییر تنظیمات آن
مقایسه ردیاب مسیر با VCM با شیشه و تابش
مقایسه رندرهای تست
حداکثر طول مسیر
ابتدا به صحنه طبیعت بی جان نگاه کنید
حداکثر طول مسیر: طبیعت بی جان
حداکثر نمونه و واریانس پیکسل
استفاده از واریانس پیکسل در طبیعت بی جان
BRDF (توابع توزیع بازتاب دو طرفه) در مقابل نمونه های نور
3. مواد
مروری بر PxrDisney BRDF
PxrDisney در مقابل مواد PxrLM
نمایشگر مواد مایا
بررسی اجمالی مواد لایه LM
LMDiffuse و Clear Coat
ساخت طبیعت بی جان رندر
لایه بندی با LMLayer
نمونه های سایه شیشه ای
سایه شیشه ای اعمال شد
مثال های میدان های مماس
فیلدهای مماس اعمال شد
4. نورپردازی
نمای کلی نور منطقه
نور ناحیه، نور env و نور مش
نتیجه
مراحل بعدی: تمرین هایی برای امتحان و موضوعات پیشرفته تر
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.