در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

در این مجموعه آموزش قدم به قدم نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination را برای کار بر روی پروژه های معماری یاد گرفته و در نرم افزار آنریل انجین تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization
معرفی
 روشنایی جهانی (GI) در غیر واقعی
 راه اندازی پروژه Unreal Engine 4
 1. موتور GI Lightmass
 تنظیم سطح
 موتور Lightmass چگونه کار می کند
 عناصر رابط کاربری Lightmass
 تمرکز محاسبات جرم نور در یک صحنه
 2. پخت سبک
 درک پخت سبک
 چگونه نقشه برداری UV بر GI تأثیر می گذارد
 تولید UVs نقشه نور
 چگونه مواد بر پخت سبک تاثیر می گذارند
 چک لیست پخت سبک پیشنهادی
 3. کنترل GI
 کنترل پرش نور ثانویه
 استفاده از HDRI ها
 پورتال های جرم نور برای فضاهای داخلی
 سایه های منطقه
 تنظیمات کیفیت و صافی
 استفاده از Ambient Occlusion
 مقیاس روشنایی برای دقت
 4. ادامه آن
 انیمیشن و GI
 قرار گرفتن در معرض در حجم های پس از فرآیند
 نوردهی در دوربین
 خونریزی رنگ
 ذخیره تصاویر با وضوح بالا
 نتیجه
 مراحل بعدی
Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
 
 
آموزش کامل موتور رندر منتال ری در Maya

آموزش رندر در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next

آموزش کار با Mental Ray در 3Ds Max

آموزش کار با نورها در V-Ray Next

آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next

آموزش استفاده از V-Ray 3.0 برای رندر در Blender

آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next

آموزش رندر در Unreal Engine بوسیله V-Ray Next

آموزش رندر و کامپوزیتینگ در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next

Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
 مشاهده پلن ها