در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی تری دی مکس بر نکات ، ترفندها و تکنیک های این برنامه مسلط خواهید شد. مطالب به گونه ای تدریس می شوند که براحتی می توانید آن ها را در پروژه های واقعی تمرین و تجربه کنید.
عنوان اصلی : 3ds Max: Tips, Tricks and Techniques
جدید این هفته
پاک کردن مواد با MAXScript یا UVW Remove
معرفی
خوش آمدی
چه باید بدانیم
فایل های تمرینی
3ds Max: نکات و ترفندها
مدل سازی پلان طبقه از یک سند پیش نویس دوبعدی
مدلسازی زمین با جابجایی فضایی
نمایش UV ها با تغییر دهنده فضای جهان - نقشه دوربین
گرفتن سایه ها با نقشه Arnold Shadow Matte
رندر کردن پاس های ترکیبی با آرنولد AOV
تقلب مکانیکی با IK و کنترلر LookAt
تعدیل انیمیشن با Multiply and Ease Curves
کار با صدا و کنترلر AudioFloat
خودکارسازی با کنترلرهای Expression
انیمیشن در زمان واقعی با ابزار Motion Capture
رندر سبک با Scanline Ink 'n Paint
شروع با Max Creation Graph
اصلاح ابزار Max Creation Graph
مجسمه سازی یک زمین با ماسک شیء بافت
ساخت جاده با Warp فضایی Conform
سایه زدن به یک منظره با Arnold Curvature
ایجاد ویژگی های سفارشی با ویرایشگر پارامتر
منحنی های انیمیشن رانندگی با کنترلر Reaction
رندر کردن گروه های نور با آرنولد AOV
ساختن نقاشی مات رو به دوربین
نمودار کردن شرایط صحنه با State Sets Compositor
تراز کردن دوربین در پس زمینه با Perspective Match
نمایش یک عکس به هندسه پروکسی با نقشه دوربین
اتوماسیون با پارامترهای سیم و دستکاری
تبدیل صحنه ها برای رندرهای مختلف
مقدمه ای بر 3ds Max Fluids
مدلسازی با میدان حرکتی فضایی Warp
تنظیم غیر مخرب مدل با Linked Xform
متحرک سازی اشیاء فرعی با Linked Xform
انیمیشن Path Constraint را سفارشی و چرخه کنید
با کنترلرهای شکل موج حرکت پیچیده ایجاد کنید
یک صحنه را با نور مش آرنولد روشن کنید
سایه زدن با نقشه های مایا در 3ds Max
تغییر ویژگیهای سایهزن بر اساس شی با آرنولد Color Jitter
یک شی مش را با حجم استاندارد آرنولد رندر کنید
یک شی Point Cloud را رندر کنید
تعیین مرزهای مقدار آهنگ با کنترل کننده حد
رسم منحنی ها با Spline Freehand
تصحیح تقاطع ها با Spline Overlap
کاهش جزئیات منحنی با Optimize Spline
نمونه گیری مجدد منحنی ها با Normalize Spline
منحنیهای انتخاب نرم با نفوذ Spline
ترکیب منحنی ها با Spline Morph
ترکیب اسپلاین ها با بولی های شکل
تقریبی روشنایی جهانی در آرنولد
ارائه پروکسی با رویه های آرنولد
مقدمه ای بر نقشه Open Shading Language
نحو اصلی زبان سایه باز
اعلان پارامترهای ورودی و خروجی OSL
ایجاد الگوی نویز فراکتال در OSL
تکرار یک حلقه for در OSL
استفاده از عبارت شرطی if… else در OSL
مدیریت دارایی ها و مسیرهای فایل OSL
تسریع رندر آرنولد با نمونه گیری تطبیقی
بافت با نقشه رویه ای چوب پیشرفته
هنر کارگردانی نقشه بافت چوب پیشرفته
تنظیم حالت اولیه سیال
ترکیب درون دوربین با اصلاح کننده نقشه دوربین
ایجاد لایه های انیمیشن
با دیدگاه های مشترک به صورت آنلاین همکاری کنید
رندر رنگین کمانی با فیلم نازک آرنولد
بارگیری و صرفه جویی از پیش تنظیم های مایع
مقدمه ای بر 3ds Max Interactive
ساخت دکل موشن گرافیک با Data Channel
ایجاد ساختارهای پوشه پروژه سفارشی
نکات و ترفندهای ویرایشگر کد Shading Language را باز کنید
تخم ریزی ذرات از یک نقشه سه بعدی
رندرینگ میدان ستاره
جعل GI با فیلتر انسداد محیطی آرنولد
مدل سازی با ابزار انیمیشن Snapshot
رندر ذرات با حجم استاندارد آرنولد
حجم آرنولد را با مقادیر فیزیکی رندر کنید
حجم نور جهانی غیر مستقیم در آرنولد
حذف جزئیات چند ضلعی با Freeform Optimize
با استفاده از Fluid Loader یک کش را تبدیل و زمان بندی مجدد کنید
رندر حرکت تاری در آرنولد
ترسیم اسپلاین روی پلی قابل ویرایش
ترسیم توپولوژی آزاد شکل روی یک شبکه چند ضلعی
افکت های متحرک با Data Channel Decay
متحرک سازی کنترلرها در ویرایشگر مواد
رنگ آمیزی ماسک رنگ ورتکس با VertexPaint
رسم نوارهای چند ضلعی آزاد
اکسترود کردن شاخه های آزاد چند ضلعی
ActiveShade تعاملی در یک viewport
کانال های داده سیال
نمایش کانال های داده سیال
اختصاص مختصات UVW در یک شبکه OSL
استفاده از فضاهای مختصات نامگذاری شده در زبان سایه باز (OSL)
3ds Max: Tips, Tricks and Techniques
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش Render با موتور رندر Arnold در 3Ds Max
آموزش تکنیک های چینش و کار با دوربین در مایا
آموزش تری دی مکس 2015
یادگیری کامل 3ds Max 2020
آموزش مدل سازی محیط های طبیعی بوسیله Maya
آموزش تکنیک های مصورسازی محصولات و معماری
آموزش ساخت مو برای کاراکترها به کمک Maya nHair
آموزش کار با امکانات و ابزارهای جدید 3ds Max 2016
آموزش کار با Shader Network ها در Maya
آموزش سینماتوگرافی در انیمیشن ها با Maya