در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
3ds Max برای ابزارهای مدل سازی و رندر آن شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری، ساخت، توسعه بازی و گرافیک حرکت به بازی می آیند. ده ها تن از ویژگی ها و تکنیک های کارشناسی ارشد، از مدل سازی و بافت به روشنایی و رندر وجود دارد. این دوره 3ds Max 2023 را از زمین بالا می برد. مربی Aaron F. Ross، یک مرور کلی از کل بسته را ارائه می دهد، و همچنین مهارت های ضروری که هنرمندان 3D نیاز به ایجاد دارایی های حرفه ای دارند. هارون به شما نشان می دهد که چگونه می توان در اطراف رابط 3DS MAX را به دست آورد و آن را با توجه به تنظیمات خود سفارشی کنید. او تکنیک های مختلف مدل سازی را نشان می دهد: اسپلینت، چند ضلعی و سطوح زیرزمینی. هارون فرایندهای طرح بندی و عملکرد دوربین، نور مصنوعی و طبیعی و استفاده از مواد و نقشه های بافت را توضیح می دهد. او بهترین شیوه ها را برای ساخت سلسله مراتب و متحرک با کلید های فریزر نشان می دهد و با بررسی گزینه هایی برای رندر ها همراه با 3DS Max، مانند Arnold و Quicksilver، نتیجه می گیرد.
عنوان اصلی : 3ds Max 2023 Essential Training
سرفصل های دوره :
مقدمه:
معرفی 3ds Max 2023
استفاده از فایل های تمرین
1. شروع شدن :
انتخاب فضای کاری
تنظیم تنظیمات برگزیده
استفاده از پوشه های پروژه
2. رابط 3ds Max:
آشنایی با رابط کاربری
سفارشی کردن فضای کاری
سفارشی کردن رنگ های پس زمینه و شبکه
ایجاد موارد اولیه با ورودی صفحه کلید
ایجاد موارد اولیه به صورت تعاملی با ماوس
اشیاء را با انتخاب و جابجایی موقعیتیابی کنید
چرخش و مقیاس اشیاء
پیمایش در ویوپورت ها
Ort و viewport واگرد
صرفه جویی در زمان با کلیدهای میانبر صفحه کلید
سفارشی کردن کلیدهای میانبر
انتخاب حالتهای سایهاندازی درگاه دید
تنظیمات درگاه دید پیشرفته
پیکربندی طرحبندیهای درگاه دید
3. طرح صحنه:
تعیین واحدهای نمایشگر
تعیین واحدهای سیستم
تعریف شبکه اصلی
ذخیره صحنه قالب maxstart.max
ادغام صحنه ها
تکثیر اشیا در یک الگو با Array
تکثیر اشیا با Clone
معرفی Snap
دقت با Grid Snap تبدیل میشود
طرح نام اشیا با Scene Explorer
جمع آوری اشیا در گروه ها
مدیریت لایه های نمایش در Layer Explorer
کنترل ویژگی های نمایش لایه و شی
درک مراجع خارجی Xref
ایجاد رکورد Xref
اشیاء متحرک در سیستم های مختصات مرجع
دوار اشیاء در سیستمهای مختصات مرجع
دستکاری اشیاء در اطراف مرکز تبدیل
استفاده از Isolate Selection و Lock Selection
انتخاب در حالت های پنجره و متقاطع
4. مدل سازی اسپلاین:
ایجاد اشکال
ویرایش خطوط Bezier
تنظیم جزئیات شکل با Interpolation
مدل سازی با اصلاح کننده Extrude
اکسترود کردن در طول یک مسیر با اصلاح کننده Sweep
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
افزودن یک اصلاح کننده Bevel
کنترل سطح جزئیات برای یک اصلاح کننده Bevel
مدل سازی تایپوگرافی با TextPlus
دستکاری و تنظیم دقیق TextPlus
5. مدلسازی پارامتریک:
تغییر شکل یک شی با یک اصلاح کننده
لایه بندی تغییر شکل دهنده ها در پشته اصلاح کننده
تعریف سطح جزئیات چند ضلعی
انتخاب به پشته
درک وابستگی توپولوژی
نسخه و جمع کردن پشته
6. مدل سازی چند ضلعی:
تهیه عملوندهای بولی
حجم ها را با شی مرکب بولی ترکیب کنید
افزودن لبه ها با Quickslice
افزودن لبه ها با Cut
سخت کردن لبه های چند ضلعی با اصلاح کننده Smooth
استفاده از روبان مدلسازی
ساده کردن هندسه با Remove
انشعاب با پلی اکسترود قابل ویرایش
جزئیات یک مش
گرد کردن گوشه ها با چمفر
7. مدلسازی سطح فرعی:
درک سطوح فرعی
بهترین شیوهها برای مدلسازی سطوح زیربخش
مدل سازی جعبه برای سطوح زیربخش
مدل سازی با اصلاح کننده Symmetry
مدل سازی انحنا با انتخاب نرم
تصفیه هندسه با SwiftLoop
تبدیل شیء فرعی محدود کننده
اصلاح درز با Align to View
تیز کردن گوشه ها با Edge Crease
بخش های فرعی پخت
8. تکنیک های دوربین:
ایجاد دوربین فیزیکی و هدف
پیمایش دوربین اول شخص در درگاههای دید
فعال کردن Safe Frames
تنظیم وضوح و نسبت ابعاد در تنظیم رندر
ایجاد دوربین رایگان
چرخش در فضای مختصات گیمبال
تنظیم ترتیب محور چرخش برای تقلید از سه پایه
9. نورپردازی:
رندر تولید تعاملی
ایجاد نورهای فتومتریک
تنظیم شدت نور و رنگ
تنظیم کنترل نوردهی
تنظیم شکل نور
کنترل پارامترهای نورافکن
استفاده از Light Explorer
نور با رنگ محیط
نورپردازی با محیط HDRI
جداسازی محیط از پس زمینه
ایجاد خورشید و آسمان
هنر کارگردانی خورشید و آسمان
10. مواد :
استفاده از ویرایشگر مواد Slate
اختصاص مواد به اشیا
مدیریت مواد صحنه
مدیریت اسلات های نمونه
ذخیره یک کتابخانه مواد
رنگ و زبری مواد فیزیکی
پارامترهای بازتاب مواد فیزیکی
کنترل سایه زنی مواد درگاه دید
کنترل اندازه نمونه مواد
ایجاد نقشه رویه ای سه بعدی
پارامترهای نقشه سه بعدی هنر کارگردانی
نگاشت فایل های تصویری bitmap
برگزاری UVs با UVW Map
استفاده از اندازه نقشه دنیای واقعی
بازیابی پیوندها با ردیابی دارایی
11. انیمیشن:
درک سلسله مراتب
محرک نقاط محوری
نقاط محوری چرخشی
اولویت بندی محورهای چرخشی
پیوند دادن اشیاء
قفل کردن تبدیل می شود
تصحیح و اجتناب از مسائل مربوط به مقیاس
انتخاب نرخ فریم و سرعت پخش
انتخاب بخش زمانی فعال
ایجاد فریم های کلیدی در حالت کلید خودکار
ایجاد فریم های کلیدی در Seحالت کلید t
ویرایش فریمهای کلیدی در خط زمانی نوار آهنگ
ویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheet
ویرایش فریم های کلیدی در Curve Editor
ویرایش درون یابی در ویرایشگر Curve
دستکاری مماس ها در ویرایشگر Curve
ویرایش یک مسیر با یک مسیر حرکت
12. تفسیر :
انتخاب رندر
در حال آماده شدن برای رندر با Quicksilver
انتخاب گزینه های رندر Quicksilver
ارائه یک دنباله تصویر
پخش یک دنباله تصویر با پخش کننده RAM
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
3ds Max 2023 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش سینماتوگرافی در انیمیشن ها با Maya
آموزش کامل 3ds Max 2020
آموزش پیشرفته کار با ماتریال ها در Maya
آموزش Render با موتور رندر Arnold در 3Ds Max
آموزش نکات ، تکنیک ها و ترفندهای 3ds Max
آموزش مصور سازی محصولات بوسیله Maya, After Effects
کورس یادگیری کامل 3ds Max 2021
آموزش تکنیک های مصورسازی محصولات و معماری
آموزش رندر در مایا با Arnold 4
آموزش تکنیک های چینش و کار با دوربین در مایا