در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Capturing the movements of a horse, dog, or other such creature in 2D animation requires an understanding of certain principles and techniques. In this course, Dermot O'Connor explains how to animate four-legged animals as they walk, trot, and run. Dermot compares the anatomy of animals and humans, showing the analogous parts. He also demonstrates the basics of a quadruped walk, explaining how to create the leg positions for the front and the back, as well as how to offset them to create a realistic walk. Plus, learn how to add individual quirks to a run and create cartoony run cycles.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
2D Animation: Character & Attitude Walk Cycles
آموزش نکات و ترفندهای انیمیشن سازی دو بعدی
Animating in 2D: Breakdowns and Thumbnails
آموزش ساخت انیمیشن های دوبعدی در نرم افزار Harmony
Essential Technical Aspects of Animation
انیمیشن سازی 2D: نکات و ترفندها
Animation Foundations: Drawing Cartoon Characters
آموزش نکات و ترفندهای انیمیشن سازی دو بعدی
After Effects: Compositing Animation from Animate CC
2D Animation: Walk Cycles Basics