در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یادگیری برنامه های گرافیکی 3D با Cascade باز
عنوان اصلی : Learn Open Cascade for Custom 3D App Development
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چه چیزی در دوره است
گرافیک 3D با OpenGL
Open Cascade: چارچوب (OCC):
کلاس های بنیاد OCC-II
Cascade Open: Visualization-I:
چارچوب AIS
مبانی بیننده 3D
ایجاد بیننده - من
ایجاد بیننده - II
Cascade Open: مدل سازی:
مدل سازی هندسی 2D
مدل سازی هندسی 3D
ساختار داده های توپولوژیک
3D Modeling-I (توپولوژی استاندارد)
3D Modeling-II (اکسترود / چرخش)
3D Modeling-III (Sweep / Loft)
3D Modeling-IV فیله / شامپو
تحولات مدل سازی 3D
3D Modeling-VI عملیات بولی
مدل سازی سطح 3D مدل سازی VII - I
مدل سازی سطح 3D مدل سازی VIII - II
3D مدل سازی-ix دوخت
ویژگی های مدل 3D
جعبه محدود مدل 3D
Open Cascade: Visualization-II:
نمایش اشیاء 3D - I
نمایش اشیاء 3D - II
انتخاب اشیاء 3D - I
انتخاب اشیاء 3D - II
اشیاء دیتم AIS
ابعاد نمایش
ساختارهای گرافیکی
قطع اشیاء 3D
ایجاد شیء تعاملی سفارشی - I
ایجاد سفارشی تعاملی سفارشی - II
Open Cascade: چارچوب سند:
چارچوب برنامه
ساختار سند
ویژگی های سند
ویژگی های توپولوژی 3D
ویژگی های تجسم
مکانیزم عملکرد
سند سند OCC در MFC
مدل سازی پارامتری - من
مدل سازی پارامتری - II
Open Cascade: تبادل اطلاعات:
وارد کردن مرحله / Iges
Learn Open Cascade for Custom 3D App Development
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.