در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با کمپین سازی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : David Axelrod and Karl Rove Teach Campaign Strategy and Messaging
01 - مقدمه
02 - شروع یک کمپین
03 - ارزیابی نامزد خود
04 - درباره حریف خود تحقیق کنید
05 - کار بر روی یک کمپین
06 - طرح کمپین
07 - درک رای دهندگان و هدف قرار دادن رای دهندگان
08 - نظرسنجی و گروه های کانونی
09 - بودجه و جمع آوری کمک های مالی
10 - پیام کمپین
11 - مطالعه موردی پیام رسانی کمپین
12 - ظواهر عمومی
13 - دریافت پیام شما
14 - مهار رسانه های اجتماعی
15 - پست مستقیم
16 - شعارها و آرم ها
17 - حمایت از نامزد خود
18 - بسیج داوطلبان
19 - مناظره
20 - حفظ کمپین در مسیر
21 - شناسایی اینفلوئنسرها
22 - پایان مسابقه
23 - وضعیت کنونی سیاست
24 - کلمات فراق
David Axelrod and Karl Rove Teach Campaign Strategy and Messaging
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.