وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام

سرفصل های دوره

در این مجموعه آموزش طی 100 گام بر کدنویسی به زبان پایتون کاملا مسلط خواهید شد.

عنوان اصلی : Python Programming for Beginners - Learn in 100 Easy Steps

سرفصل ها :


معرفی :
معرفی
چگونه از راهنمای دوره بهترین استفاده را ببریم؟
نصب پایتون و راه اندازی پایتون شل
مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون با جدول ضرب:
مرحله 01 - شروع به برنامه نویسی
مرحله 02 - مقدمه ای بر چالش جدول ضرب
مرحله 03 - چالش جدول ضرب را تجزیه کنید
مرحله 04 - بیان پایتون - مقدمه
مرحله 05 - بیان پایتون - تمرینات
مرحله 06 - بیان پایتون - پازل
مرحله 07 - چاپ خروجی در کنسول با پایتون
مرحله 08 - فراخوانی توابع در پایتون - پازل
مرحله 09 - خروجی چاپ پیشرفته برای کنسول با پایتون
مرحله 10 - خروجی چاپ پیشرفته به کنسول با پایتون - تمرینات و پازل
مرحله 11 - آشنایی با متغیرها در پایتون
مرحله 12 - مقدمه ای بر متغیرها در پایتون - پازل ها
مرحله 13 - بیانیه تکلیف
مرحله 14 - نکته - استفاده از رشته های فرمت شده در روش چاپ
مرحله 15 - استفاده از For Loop برای چاپ جدول ضرب
مرحله 16 - استفاده از For Loop در پایتون - پازل
مرحله 17 - استفاده از حلقه For در پایتون - تمرینات
مرحله 18 - شروع به برنامه نویسی - تجدید نظر در تمام اصطلاحات
مقدمه ای بر روش ها - جدول ضرب :
مرحله 00 - بخش 02 - روشها - مقدمه
مرحله 01 - اولین روش پایتون شما - Hello World Twice و بیانیه های تمرین
مرحله 02 - مقدمه ای بر روش های پایتون - تمرینات
مرحله 03 - مقدمه ای بر روش های پایتون - آرگومان ها و پارامترها
مرحله 04 - مقدمه ای بر پارامترهای روش پایتون - تمرین ها
مرحله 05 - مقدمه ای بر روش پایتون - پارامترهای چندگانه
مرحله 06 - بازگشت به جدول ضرب - ایجاد یک روش
مرحله 07 - نکته - تورفتگی پادشاه است
مرحله 08 - مقدمه ای بر روش پایتون - پازل ها - پارامترهای نامگذاری شده
مرحله 09 - مقدمه ای بر روش پایتون - مقادیر بازگشتی
مرحله 10 - مقدمه ای بر روش پایتون - مقادیر بازگشتی - تمرینات
مقدمه ای بر پلتفرم پایتون:
مرحله 01 - نوشتن و اجرای اولین اسکریپت پایتون
مرحله 02 - ماشین مجازی پایتون و کد بایت
مقدمه ای بر PyCharm:
مرحله 01 - نصب و معرفی PyCharm
مرحله 02 - یک فایل پایتون را با PyCharm بنویسید و اجرا کنید
مرحله 03 - تمرین - روش جدول ضرب را با PyCharm بنویسید
مرحله 04 - اشکال زدایی کد با PyCharm
مرحله 05 - نکات PyCharm: ابزار Windows
مرحله 06 - نکات PyCharm: میانبرهای صفحه کلید
انواع داده های عددی پایه و اجرای مشروط:
مرحله 01 - مقدمه ای بر انواع داده های عددی
مرحله 02 - تمرین - محاسبه سود ساده
مرحله 03 - مقدمه ای بر انواع داده های عددی - پازل
مرحله 04 - مقدمه ای بر نوع داده بولی
مرحله 05 - مقدمه ای برای If Condition
مرحله 06 - مقدمه ای بر اگر شرط - تمرینات
مرحله 07 - عملگرهای منطقی - و یا نه
مرحله 08 - عملگرهای منطقی - و یا نه - پازل ها
مرحله 09 - مقدمه ای بر If Condition - else و elif
مرحله 10 - if, else و elif - تمرین منو - قسمت 1
مرحله 11 - if, else و elif - تمرین منو - قسمت 2
مرحله 12 - if، else و elif - پازل
متن در پایتون:
مرحله 01 - متن در پایتون - روش‌ها در کلاس str
مرحله 02 - تبدیل نوع داده - پازل
مرحله 03 - رشته ها تغییر ناپذیر هستند
مرحله 04 - هیچ نوع داده شخصیت جداگانه ای وجود ندارد
مرحله 05 - ماژول رشته
مرحله 06 - تمرین - حروف صدادار، چاپ حروف کوچک و بزرگ است
مرحله 07 - رشته - تمرین و پازل
مرحله 08 - رشته - نتیجه گیری
حلقه های پایتون:
مرحله 01 - برای اصول اولیه حلقه
مرحله 02 - برای تمرین حلقه 1 - is_prime
مرحله 03 - برای تمرین حلقه 2 - sum_upto_n
مرحله 04 - برای تمرین حلقه 3 - مجموع مقسوم علیه
مرحله 05 - برای تمرین حلقه 4 - یک مثلث عددی را چاپ کنید
مرحله 06 - معرفی حلقه while در پایتون
مرحله 07 - حلقه while - تمرینات
مرحله 08 - انتخاب یک حلقه - تمرین منو
مرحله 09 - حلقه ها - پازل ها - شکستن و ادامه دادن
نکات پایتون برای مبتدیان:
نکته 1 - استفاده از ماژول های از پیش تعریف شده پایتون
نکته 2 - حلقه - گرفتن عنصر شاخص
نکته 3 - بیانیه If short hand
نکته 4 - پایتون زبان قوی و پویا است
نکته 4 - اشتباهات مبتدیان - سایه زدن
نکته 5 - اشتباهات مبتدیان - تورفتگی
نکته 6 - PEP8 - راهنمای سبک پایتون
نکته 7 - PEP20 - Zen of Python
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا:
مرحله 00 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - نمای کلی بخش
مرحله 01 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - مبانی
مرحله 02 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - اصطلاحات - کلاس، شی
مرحله 03 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - تمرین - خرید آنلاین
مرحله 04 - کلاس اول و شی - کلاس کشوری
مرحله 05 - کلاس موتور دوچرخه پایتون و چند شیء ایجاد کنید
مرحله 06 - کلاس و اشیا - چند پازل
مرحله 07 - سازنده کلاس موتور سیکلت
مرحله 08 - سازنده کلاس کتاب - تمرین
مرحله 09 - سازندگان - پازل
مرحله 10 - کلاس و اشیاء - روش ها و رفتار
مرحله 11 - تمرین - کلاس کتاب را با کپی تقویت کنید
مرحله 12 - کلاس و اشیاء - روشها و رفتار - معماهای خود
مرحله 13 - مزایای کپسولاسیون
مرحله 14 - همه چیز در پایتون Object است
ساختارهای داده پایتون:
مرحله 01 - ساختارهای داده پایتون - چرا به آنها نیاز داریم؟
مرحله 02 - عملیات در ساختار داده فهرست
مرحله 03 - تمرین با لیست - کلاس دانش آموز
مرحله 04 - پازل با لیست رشته ها
مرحله 05 - فهرست برش
مرحله 06 - مرتب سازی فهرست، حلقه زدن و معکوس کردن
مرحله 07 - فهرست به عنوان پشته و صف
مرحله 08 - فهرست با یک کلاس سفارشی - کشور و نمایندگی
مرحله 08 - فهرست با یک کلاس سفارشی - قسمت 2 - مرتب سازی، حداکثر و حداقل
مرحله 09 - درک لیست
مرحله 10 - مقدمه ای بر Set
مرحله 11 - مقدمه ای بر دیکشنری
مرحله 12 - تمرین با دیکشنری - کلمات و نویسه ها
مرحله 13 - پازل با ساختار داده
مرحله 14 - چندتایی
دوباره برنامه نویسی شی گرا:
مرحله 01 - مبانی OOPS بازبینی شد
مرحله 02 - طراحی یک کلاس فن
مرحله 03 - ترکیب شی - کتاب و بررسی
مرحله 04 - چرا به ارث نیاز داریم؟
مرحله 05 - همه کلاس ها در پایتون 3 از شی به ارث می برند
مرحله 06 - ارث بردن چندگانه
مرحله 07 - ایجاد و استفاده از یک کلاس انتزاعی
مرحله 08 - الگوی روش الگو با کلاس دستور غذا
مرحله 09 - یک بازبینی سریع
مدیریت خطا با پایتون:
مرحله 01 - مقدمه ای بر مدیریت خطا - فرآیند فکر شما در هنگام رسیدگی به خطا
مرحله 02 - مبانی سلسله مراتب استثنا
مرحله 03 - اصول مدیریت خطا - به جز امتحان کنید
مرحله 04 - مدیریت خطاهای چندگانه با بلوک های چندگانه به جز
مرحله 05 - رسیدگی به خطا - معماها - جزئیات استثنا
مرحله 06 - رسیدگی به خطا - در نهایت و موارد دیگر
مرحله 07 - رسیدگی به خطا - پازل 2
مرحله 08 - افزایش استثناها
مرحله 09 - افزایش استثناهای سفارشی
چند نکته بیشتر پایتون:
نکته 1 - ماژول ریاضی و کلاس اعشاری
نکته 2 - ماژول آمار - میانگین و میانه را پیدا کنید
نکته 3 - ماژول مجموعه ها - deque برای صف و پشته
نکته 4 - ماژول تاریخ
نکته 5 - روش ها و استدلال ها - مبانی
نکته 6 - روش ها و استدلال ها - استدلال های کلیدواژه
نکته 7 - روش ها و استدلال ها - باز کردن لیست ها و فرهنگ لغت ها
نکته 8 - ایجاد ماژول های سفارشی و استفاده از آنها
نکته 9 - تعریف برابری برای کلاس ها
نکته 10 - هیچ
با تشکر و تبریک:
تبریک می گویم

نمایش سرفصل های انگلیسی

Python Programming for Beginners - Learn in 100 Easy Steps

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: PA2471
حجم: 1188 مگابایت
مدت زمان: 676 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1399
یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام
یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام 1
یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام 2
یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام 3
یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام 4
یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام 5
یادگیری کدنویسی به زبان پایتون در 100 گام 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید