در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم با نرم افزار Cinema 4D R17 آشنا شده و استفاده از همه امکانات و ابزارهای آن را در پروژه های واقعی تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Cinema 4D R17 Essential Training
معرفی
خوش آمدی
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. تفاوت R17 با R16 چیست؟
درک سیستم Take
استفاده از Take System برای ترکیب
ایجاد نسخه با سیستم Take
ابزار اسپلاین
ویژگی های دیگر
2. شروع به کار (شروع سریع)
مروری بر گردش کار سه بعدی
پیمایش رابط CINEMA 4D (C4D).
ایجاد یک spline متن
با استفاده از شی Extrude
ایجاد دوربین
تنظیم یک ماده
نورپردازی مدل
تفسیر
3. Spline Modeling
معرفی مدل سازی اسپلاین
ایجاد splines در C4D
با استفاده از ابزار Lathe
با استفاده از اشیاء Sweep NURBS
وارد کردن منحنی ها از Illustrator و استفاده از ابزار Extrude
ایجاد با ابزار Loft
4. مدل سازی چند ضلعی
آشنایی با نحوه ساخت مدل های سه بعدی
نقاط، لبه ها و چند ضلعی ها
با استفاده از ابزارهای Extrude و Extrude Inner
با استفاده از ابزار Bridge و Knife
مدل سازی زیربخش
کاوش در PolyPen
5. تغییر شکل دهنده ها
دفورمر چیست؟
تغییر شکل دهنده خم
با استفاده از تغییر شکل دهنده Spline Wrap
تغییر شکل دهنده باد
استفاده از ریزش تغییر شکل دهنده
6. مواد و سایه بان
مواد سه بعدی از چه چیزی تشکیل می شود؟
C4D چگونه در مورد مواد فکر می کند
سطوح ناهموار (برآمدگی، جابجایی و نرمال)
سطوح براق (انعکاس)
سطوح شفاف (انکسار)
استفاده از کانال آلفا (در یک برچسب روی بطری)
ایجاد و استفاده از تگ های انتخابی
پیش بینی ها در مقابل اشعه ماوراء بنفش
ویرایش UV ها
7. استفاده از Lights
مفاهیم نورپردازی سه بعدی
نوع چراغ های C4D و چرایی استفاده از آنها
کار با سایه ها
چرا falloff مهم است و چگونه آن را تنظیم کنید
ایجاد یک تنظیم نور سه نقطه ای
نورپردازی حجمی
مقدمه ای بر روشنایی جهانی
8. استفاده از MoGraph
مقدمه ای بر ابزارها و مفاهیم MoGraph
استفاده از کلونرها
استفاده از افکتورها
ایجاد MoGraph با اشیاء شکستگی
ایجاد تایپ با MoText
تنظیم دینامیک
9. انیمیشن
فریم های کلیدی چیست و چگونه آنها را ایجاد می کنید؟
کنترلهای جدول زمانی (منحنی F در مقابل حالت کلید)
تنظیم منحنی های انیمیشن
استفاده از کلیدهای مجموعه محور
حرکت دوربین با داده های کاربر سفارشی
10. رندرینگ
بررسی نحوه عملکرد موتورهای رندر
تنظیمات رندر رایج
مقدمه ای بر موتور رندر فیزیکی
نکاتی برای کاهش زمان رندر
راه اندازی رندر چند گذر
11. ترکیب در افتر افکت
گردش کار ترکیب سه بعدی چیست؟
برای تگ Compositing کاربرد دارد
با استفاده از گردش کار AEC
گردش کار CINEWARE
ترکیب با چند گذر
نتیجه
مراحل بعدی
Cinema 4D R17 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.