در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید چگونه به یک رویکرد محور انسانی برای طراحی با بررسی روش شناسی شناخته شده به عنوان تفکر طراحی. در این دوره، راندال الیوت توضیح می دهد که چگونه تفکر طراحی برای همدردی، تعریف، روشن، نمونه اولیه، آزمون و اصلاح استفاده می شود. او پوشش می دهد که هدف هر فاز چیست و چگونه آن را به فرایندهای برنامه ریزی و طراحی خود اعمال کنید. او همچنین نمونه ها و کاربردهای عملی مفاهیم اساسی را به اشتراک می گذارد. در پایان این دوره، شما با روش هایی که می توانید برای کشف نیازهای مشتریان خود انجام دهید، مجهز باشید، یافته ها را تعریف کنید، بینش ها را تعریف کنید و راه حل های نوآورانه ایجاد کنید.
عنوان اصلی : Learning Design Thinking
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تفکر طراحی چیست؟
1. فازهای تفکر طراحی:
معرفی به تفکر طراحی یادگیری
با کاربران خود همدردی کنید
مشکل را تعریف کنید و آن را برای آن حل کنید
Ideate: فرضیه های چالش و ایجاد ایده ها برای راه حل های نوآورانه
Prototype برای شروع راه حل ها
راه حل های تست و اصلاح
2. اعمال تفکر طراحی به طراحی محصول:
کشف نیازهای ناخوشایند مشتری
ایجاد راه حل های جدید با مشتریان خود
اولویت بندی
برنامه ریزی
پیاده سازی
نتیجه گیری:
قرار دادن آن همه با هم
چگونه به یادگیری خود ادامه دهید
Learning Design Thinking
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.