وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان

سرفصل های دوره

یادگیری اصول برنامه نویسی با رفتن با بسیاری از تمرینات و با ساخت بازی های خود را!

عنوان اصلی : Learn Programming With Go (Golang), One Game at a Time

سرفصل های دوره :

قبل از شروع:
به انجمن بپیوندید!
مواد دوره را دریافت کنید
مقدمه ای بر برنامه نویسی:
نحوه نصب Go - Windows
نحوه نصب Go - Mac OS
درک کد ویژوال استودیو
ساخت فایل های باینری
تمرین و پشتکار
تمرینات
نمایش کلی تمرینات
انواع و متغیرهای داده:
متغیرها
انواع داده های مختلف در Go
رفع یک مشکل رایج با gopls
چند نکته در مورد ایجاد متغیرها
انواع داده مرکب
اعداد صحیح
اعداد صحیح
اعداد ممیز شناور
اعداد ممیز شناور (مقاله)
Booleans، Runes و strings
مقادیر صفر
عملیات حسابی
حساب عدد صحیح
محاسبات ممیز شناور
اولویت اپراتور
عملیات کاراکتر و رشته
مجموعه کاراکترها و رمزگذاری
شخصیت های فراری
تبدیل نوع (قسمت 1)
تبدیل نوع (بخش 2)
عملیات حسابی پیچیده
نامگذاری متغیرها
انواع داده مرکب
ثابت ها
اپراتورهای کوتاه نویسی
رفع مشکل واردات بسته‌ها (ویندوز)
بیت و بایت (قسمت 1)
بیت و بایت (قسمت 2)
بیت و بایت
اعداد هگزادسیمال
تمرینات
مدیریت ورودی و خروجی:
اصول ترمینال (قسمت 1)
اصول ترمینال (قسمت 2)
اصول ترمینال (قسمت 3)
اصول ترمینال (قسمت 4)
دستورات اساسی در ترمینال
انتقال و کپی کردن فایل ها
حذف فایل ها
تغییر مسیر ورودی/خروجی
سایر دستورات ابزار
ترکیب دستورات مختلف با لوله ها
یک فرمان در کجا زندگی می کند؟
ورودی و خروجی استاندارد
چاپ متن در خروجی استاندارد
کاوش fmt.Println
کاوش fmt.Print
Raw String Literals
فرمت کردن خروجی (قسمت 1)
فرمت کردن خروجی (قسمت 2)
دریافت ورودی از ترمینال (قسمت 1)
دریافت ورودی از ترمینال (قسمت 2)
دریافت ورودی از ترمینال (به روز شده)
تمرینات
ساختارهای جریان کنترل:
اشکال‌زدایی (قسمت 1)
اشکال‌زدایی قطعات کد
اشکال‌زدایی (بخش 2)
عملیات مقایسه
بیانیه If
بیانیه Else-If
بیانیه دیگر
بیانیه های تو در تو
Switch-Case Statement
Switch-Case Statement
عملگرهای منطقی - و
اپراتورهای منطقی - یا
ترکیب عملگرهای منطقی
نمونه برنامه - نقطه در مستطیل
نه اپراتور
Simple For Loops
بیشتر پیشرفته برای حلقه ها
حلقه های تو در تو
تمرینات
آرایه‌ها، برش‌ها و نقشه‌ها:
برش ها - تعریف
برش ها - دسترسی به عناصر
برش ها - تکرار
برش ها - افزودن عناصر جدید
برش ها - ترکیب برش های مختلف
برش ها - زیر برش ها
برش ها - حذف عناصر
آرایه ها
نقشه ها - تعریف
Maps - دسترسی به عناصر
Maps - افزودن عناصر جدید
Maps - حذف عناصر
نقشه ها - تکرار
تمرینات
توابع، اشاره گرها و ساختارها:
توابع خالی
توابع با ورودی
برگرداندن نتیجه از توابع
بازگرداندن چندین نتیجه از توابع
تعداد متغیر آرگومان ها در توابع
نشانگرها
نحوه عملکرد اشاره گرها
نشانگرها در توابع
استفاده از برش ها و نقشه ها با توابع
ساختارها - انواع خود را ایجاد کنید
استفاده از کتابخانه های شخص ثالث
متغیرهای استاتیک
تمرینات
پروژه بازی - جلاد:
طرح بازی
استخراج یک کلمه تصادفی
چاپ وضعیت بازی (قسمت 1)
چاپ وضعیت بازی (قسمت 2)
خواندن ورودی کاربر
حدس کاربر را بررسی کنید
هندلینگ بازی به پایان رسید
چالش های اضافی
پروژه بازی - پنگ:
طرح بازی
رندر کردن مطالب روی صفحه (قسمت 1)
پردازش مطالب روی صفحه (قسمت 2)
پردازش مطالب روی صفحه (قسمت 3)
رندر کردن مطالب روی صفحه (قسمت 4)
طراحی پاروها
ورودی کاربر (قسمت 1)
ورودی کاربر (قسمت 2)
ورودی کاربر (قسمت 3)
مراقبت از مرزهای دست و پا زدن
کشیدن توپ
حرکت توپ (قسمت 1)
حرکت توپ (قسمت 2)
برخورد توپ و دیوار (قسمت 1)
برخورد توپ و دیوار (قسمت 2)
برخورد توپ و پارو (قسمت 1)
برخورد توپ و دست و پا (قسمت 2)
برخورد توپ و دست و پا (قسمت 3)
Handling Game Over
چالش های اضافی
پروژه بازی - Snake:
نمای کلی بازی
کد اولیه ما
طرح بازی
ترسیم قاب بازی (قسمت 1)
طراحی قاب بازی (قسمت 2)
تنظیم اشیاء بازی ما
حرکت مار (قسمت 1)
حرکت مار (قسمت 2)
خوردن سیب
برخورد مار و دیوار
مار خودش می خورد
بهینه سازی رندر صفحه
چالش های اضافی
پروژه بازی - حمله زامبی:
نمای کلی بازی و کد اولیه
طرح بازی
ترسیم بازیکن
حرکت پخش کننده
مرزهای بازیکن
تخم ریزی و حرکت زامبی ها
شلیک و متحرک گلوله (قسمت 1)
Fiحلقه و گلوله های متحرک (قسمت 2)
برخورد گلوله و دیوار
پاکسازی کد تشخیص برخورد
برخورد بازیکن و زامبی
برخورد گلوله و زامبی
رفع اشکال با تشخیص برخورد
چالش های اضافی
فینال:
تبریک می گویم!
تمرینات - مقدمه ای بر برنامه نویسی:
مسئله 01 و 02 - سلام جهان و نام خود را چاپ کنید
مسئله 03 و 04 و 05
مسئله 06 - چاپ اعداد از 1 تا 1000
مسئله 07 - یک عدد تصادفی از 0 تا 10 ایجاد کنید
مشکل 08 - تاریخ فعلی را چاپ کنید
تمرین - انواع داده ها و متغیرها:
مسئله 01 - اختصاص اعداد صحیح به انواع مناسب
مسئله 02 - اعداد واقعی را به انواع مناسب اختصاص دهید
مسئله 03 - اختصاص کاراکترها و رشته ها به انواع مناسب
مسئله 04 - آیا شما هومن هستید؟
مشکل 05 - تبدیل نوع
مسئله 06 - مبادله مقادیر دو عدد
مسئله 07 - شخصیت Dark Souls 3 خود را بسازید
مسئله 08 - مجموع و تفاوت اعداد
مساله 09 - آخرین رقم شماره را دریافت کنید
مساله 10 - رقم دوم تا آخر عدد را دریافت کنید
مساله 11 - مجموع ارقام عدد
مساله 12 - تقسیم اعداد
مساله 13 - محاسبه میانگین و میانگین
مسئله 14 - ریشه مربع عدد را محاسبه کنید
مشکل 15 - تبدیل KG به LBS
مسئله 16 - محاسبه مساحت مثلث
مساله 17 - قضیه فیثاغورث
مشکل 18 - بررسی کنید که آیا دایره حاوی نقطه است یا خیر
معادله استاندارد دایره
مساله 19 - حروف را از A تا Z چاپ کنید
مسئله 20 - یک مقایسه کننده اعداد ممیز شناور بنویسید
نشانگذاری علمی
تمرین - مدیریت ورودی و خروجی:
مشکل 01 - دستورات Bash را کاوش کنید
مشکل 02 - حتی بیشتر دستورات Bash را کاوش کنید
مشکل 03 - دستورات Bash را ترکیب کنید
مشکل 04 - چاپ اعداد در همان خط
مشکل 05 - نام و سن خود را چاپ کنید، قالب بندی شده است
مشکل 06 - متن ترانه "You're The One" را چاپ کنید
مشکل 07 - ایجاد کننده منو
مسئله 08 - مجموع سه عدد را محاسبه کنید
مسئله 09 - محاسبه میانگین سه عدد واقعی
مسئله 10 - میانه N عدد را محاسبه کنید
مساله 11 - میانگین N عدد را محاسبه کنید
مسئله 12 - معادله درجه دوم
تمرین - ساختارهای جریان کنترل:
مشکل 01 - چاپ شماره بزرگتر
مشکل 02 - شماره در محدوده است
مشکل 03 - شماره در محدوده است (سطح 2)
مشکل 04 - بازی Shopping Buddy
مسئله 05 - چاپ روز هفته
مشکل 06 - این شخصیت از کدام بازی است
مسئله 07 - عدد را حدس بزنید
مشکل 08 - زمان بازی
مسئله 09 - شماره به عنوان کلمه
مسئله 10 - تا N بشمارید
مسئله 11 - فاکتوریل
مسئله 12 - دنباله فیبوناچی
مسئله 13 - عدد قابل بخش بر 7 و 13
مشکل 14 - Prime Checker
مسئله 15 - ضرب زوج
مسئله 16 - ضرب جفتی بدون تکرار
مسئله 17 - حدس بزنید عدد تعاملی
مساله 18 - کارت‌ها را به هم بزنید
تمرین - آرایه‌ها، برش‌ها و نقشه‌ها:
مسئله 01 - افزایش همه تا 2
مشکل 02 - ماشین حساب ساده
مسئله 03 - مرتب کردن یک آرایه با استفاده از مرتب سازی انتخاب
مساله 04 - اتحادیه اعداد
مسئله 05 - کلمات حذف شده
مساله 06 - شمارش حروف
مسئله 07 - طولانی ترین کلمه را پیدا کنید
مشکل 08 - هرزنامه را پیدا کنید
مسئله 09 - مجموع اعداد مجاور به N
تمرین - توابع، اشاره گرها و ساختارها:
مشکل 01 - چاپگر دستورالعمل بازی
مشکل 02 - ایجاد یک تابع PrintAt
مشکل 03 - تابع فهرست فرعی
مشکل 04 - IncrementBy
مسئله 05 - نقطه
مشکل 06 - PrintAt With Point
مشکل 07 - نقاط جهش یافته
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 1)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 2)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 3)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 4)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 5)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 6)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 7)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 8)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 9)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 10)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 11)
مسئله 08 - Gopher RPG (قسمت 12)

نمایش سرفصل های انگلیسی

Learn Programming With Go (Golang), One Game at a Time

53,700 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD22628
حجم: 10941 مگابایت
مدت زمان: 1556 دقیقه
تعداد دیسک: 3 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1400
یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان
یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان 1
یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان 2
یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان 3
یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان 4
یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان 5
یادگیری برنامه نویسی با GO (Golang)، یک بازی در یک زمان 6
طراحی سایت و خدمات سئو

53,700 تومان
افزودن به سبد خرید