در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با استفاده از مایا می توانید یک شخصیت اصلی را بکشید.
عنوان اصلی : Introduction to Character Rigging in Maya
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه و نمای کلی پروژه
قبل از شروع کار
پرونده های منابع
تقلب مایا مقدمه:
مدیریت اشیاء
ویژگی ها و تغییر شکل های قابل حمل
گره ابزار-معکوس گره ابزار
گره های ابزار گره تقسیم شده
مجموعه های منو
ملزومات تقلب مایا:
تقلب ابزارها-ایجاد مفصل
اسکلت نقاشی
ابزار مشترک آینه
ابزار مشترک را وارد کنید
ابزار مشترک را حذف کنید
ابزار مشترک را به هم وصل کنید
ابزار مشترک را جدا کنید
اسکلت بازنویسی
زاویه های ترجیحی و فرض شده
وزن و رنگ پوست
IK چیست
FK چیست
دسته IK
دستگیره های Ik Spline
دستگیره های IK Spline با منحنی سفارشی
خوشه های منحنی Nurbs
محدود می شود
کلید رانده شده
تقلب عملی - ستون فقرات:
شروع از ستون فقرات
نهایی کردن اسکلت ستون فقرات
کنترل کننده های انیمیشن برای ستون فقرات
نهایی کردن کنترل کننده های ستون فقرات
تقلب ستون فقرات
کنترل های پیچش پیشرفته
تقلب عملی - سر:
شروع از سر
نهایی کردن اسکلت سر
کنترل کننده های انیمیشن برای سر
نهایی کردن کنترل کننده های سر
ویژگی را دنبال کنید
تقلب عملی - قطعات بدن:
snap به مرکز پیش بینی شده
ایجاد اسکلت بالای بدن
ایجاد اسکلت بدن پایین
آینه کردن اسکلت ها
نهایی کردن اسکلت
تقلب زنجیره های مشترک FK
آینه کاری کنترل کننده های FK
تقلب زنجیره IK بازو
تقلب زنجیره IK پا
سوئیچ IK FK
تمیز کردن دکل و ایجاد کنترل کننده جهانی
نتیجه گیری و بسته بندی:
خداحافظ
Introduction to Character Rigging in Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Houdini for Absolute Beginners
Complete Guide to Marvelous Designer 11
ایجاد شخصیت های سه بعدی با Blender
Hard Surface Modelling in Maya
Maya Lighting Masterclass: Become Pro at Rendering
Advance Zbrush Character Creation
Complete Guide to Maya 2024
حرفه ای شدن در نورپردازی در Maya
ساخت کاراکترهای بسیار واقع گرایانه در Blender
Complete Guide to Zbrush 2023 for Beginners