وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
1

کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity

سرفصل های دوره

شامل کتاب الکترونیکی رایگان ، کد منبع و دارایی های هنری! یک بازی پورتال سه بعدی را در Unity® و Blender انجام دهید. برنامه هایی را برای iOS 11 ایجاد کنید.

عنوان اصلی : C# Unity® and Swift 4 Masterclass: Make Games and Apps

سرفصل های دوره :

مقدمه:
تریلر دوره
گیم پلی Unity Portals!
مقدمه ای بر یونیتی:
سلام دنیا
متغیرها
روش ها
حلقه ها
موقعیت یابی
اول شخص، جعبه ها:
فعال کردن حالت اول شخص
افزودن جعبه
روی Logic کلیک کنید
Raycasts
کلاس چنگ زدن
حرکت جعبه
تنظیمات و پیش ساخته ها
دکمه ها و درها:
طراحی دکمه
برخورد کننده های ماشه ای
شناسایی فشار
انیمیشن دکمه
رنگ دکمه
طراحی درب
باز کردن در
اتصال دکمه و در
Orb
پورتال | پروژه وحدت:
مناطق پورتال
به دست آوردن امتیاز
پرتال های تخم ریزی
عادی
انتقال از راه دور
تنظیم زوایای انتقال از راه دور
ارائه پورتال
مدیریت رابط و سطح | پروژه وحدت:
رابط بازی
صحنه منو
سطح شروع
سطح پایان
جریان سطح
معرفی Blender:
نمای کلی Blender
تفنگ پورتال | پروژه مخلوط کن:
تفنگ
باز کردن تفنگ
رنگ های پایه تفنگ پورتال
Portal Gun Saving UV
Portal Gun Texturing
تکسچر کردن تفنگ ادامه
لوازم و قطعات | پروژه مخلوط کن:
دکمه
دکمه UV
تکسچرینگ دکمه
دکمه Crazybump
کابل ها
تکسچرینگ کابل ها
Cables Crazybump
بلوک ساده
قطعات صحنه | پروژه مخلوط کن:
دیوارها
دیوارها و کف ها UV
صادرات دیوار و کف
نقشه مشخصات کف و دیوار
تکسچرینگ کف
تکسچرینگ دیوار
درها
پوشش UV درب
صادرات درب
بافت درب
رفع باز کردن درب
مجمع هنجارهای درب و وحدت
تکسچر دیوار یونیتی
تکسچرینگ کف یونیتی
ادغام هنر از Blender به Unity:
جعبه جدید
دکمه جدید
سیم های جدید
درهای جدید
دیوارهای جدید
کف و سقف جدید
به روز رسانی سطح
تفنگ پورتال
پاکسازی پروژه
تنظیم مصالح دیوار و کف
مواد برای درب
مواد دکمه و کابل
Portal Gun و Final Touchs
زمان چالش!
(ارزش 2000 دلار!) کد منبع و دارایی ها | بازی پورتال:
کد منبع و دارایی ها
مقدمه ای بر بخش Swift 4 این دوره:
مقدمه ای بر این قسمت
10 دلیل اصلی برای عالی بودن این دوره!
نحوه استفاده از این دوره
نحوه دانلود Xcode 9
*بتا رایگان است
به روز رسانی
مبانی زبان | سوئیفت 4:
فهرست موضوعات مبانی زبان
متغیر و ثابت | سوئیفت 4:
اهداف یادگیری
مقدمه ای بر متغیرها و ثابت ها
انواع اولیه
رشته ها
مقادیر صفر
جلوها
تبدیل نوع
اپراتورهای واگذاری
اپراتورهای مشروط
(60 دلار ارزش!) کد منبع
انواع مجموعه | سوئیفت 4:
فهرست موضوعات و اهداف آموزشی
معرفی انواع مجموعه
ایجاد آرایه
عملیات آرایه مشترک
آرایه های چند بعدی
محدوده ها
(60 دلار ارزش!) کد منبع
Control Flow | سوئیفت 4:
فهرست موضوعات و اهداف آموزشی
مقدمه ای بر بیانیه های If و Else
اظهارات Else If
آزمون های چندگانه همزمان
مقدمه ای برای تغییر بیانیه ها
تکنیک های بیانیه سوئیچ پیشرفته
آزمایش مقادیر صفر
معرفی حلقه‌های while
معرفی for...in Loops
معرفی برای... در حلقه‌های 2
حلقه های پیچیده و بیانیه های کنترل حلقه
(60 دلار ارزش!) کد منبع
توابع | سوئیفت 4:
فهرست موضوعات و اهداف آموزشی
معرفی توابع
پارامترهای تابع
اظهارنامه بازگشت
تغییرات پارامتر - برچسب‌های استدلال
تغییرات پارامتر - مقادیر پیش‌فرض
تغییرات پارامترها - پارامترهای InOut
تغییرات پارامتر - پارامترهای متغیر
برگرداندن چندین مقدار به طور همزمان
(60 دلار ارزش!) کد منبع
کلاس ها، ساختار و Enums | سوئیفت 4:
فهرست موضوعات و اهداف آموزشی
معرفی کلاسها
خواص به عنوان فیلدها - افزودن به پیاده سازی کلاس
گیرنده و تنظیم کننده سفارشی
خواص محاسبه شده
دامنه متغیر و خود
متغیرهای تنبل و استاتیک
رفتار به عنوان روش‌های نمونه و روش‌های نوع کلاس
روش‌های نوع کلاس
نمونه های کلاس به عنوان متغیرهای فیلد
وراثت، طبقه بندی فرعی و SuperClassing
اصطلاح‌دهنده‌های اولیه
ویژگی های فراگیر
روشهای لغو
نمای کلی ساختارها
شمارش ها
مقایسه بین کلاس ها، ساختارها و Enums
(60 دلار ارزش!) کد منبع
معرفی XCode:
معرفی و نمایشی
معرفی رابط عمومی
معرفی سیستم فایل
معرفی ViewController
معرفی فایل Storyboard
اتصال Outlet ها و Actions
اجرای یک برنامه
اشکال‌زدایی یک برنامه
(60 دلار ارزش!)کد منبع
ماشین حساب ساده | پروژه Xcode:
معرفی و نمایشی
ساخت UI
اتصال Outlet ها و Actions
برنامه ریزی اجرایی
ذخیره مقادیر ورودی و انتخاب عملیات
اجرای محاسبه و پاک کردن تابع
بررسی و مدیریت خطا
زیباسازی برنامه و پایان کار
(60 دلار ارزش!) کد منبع
تبدیل رنگ RGB به کد هگز | پروژه Xcode:
معرفی و نمایشی
ساخت UI
اتصال Outlet ها و Actions
اجرای برنامه ریزی و تنظیم طرح
اجرای انتخاب تبدیل
پیاده سازی تبدیل Hex به RGB
پیاده سازی تبدیل RGB به Hex
بهبود ظاهر برنامه
(60 دلار ارزش!) کد منبع
بازی جلاد | پروژه Xcode:
دمو و معرفی
ساخت UI
اتصال خروجی ها، اقدامات و پروتکل Textfield
برنامه ریزی فرآیند پیاده سازی ما
انتخاب Word و Hint را پیاده سازی کنید
در حال پیاده سازی راه اندازی باقی مانده
اجرای پردازش فیلد متنی
اجرای پردازش حدس صحیح
اجرای پردازش حدس نادرست
اجرای آخرین بیت از عملکرد
بهبود ظاهر برنامه
(60 دلار ارزش!) کد منبع
برنامه فلش کارت ساده | پروژه Xcode:
معرفی و نمایشی
ساخت رابط
اتصال Outlet ها و Actions
ساخت مدل داده
اجرای برنامه ریزی
عملکرد ذخیره را اجرا کنید
اجرای عملکرد Fetch
اجرای عملکرد نمایش
اجرای قابلیت حذف
بهبود ظاهر برنامه
پاداش بیشتر درباره NSmanagedObjectContext
BONUS اجرای جستجوی موضوع
(60 دلار ارزش!) کد منبع
برنامه آب و هوای ساده | پروژه Xcode:
مقدمه و نسخه ی نمایشی
ساخت و اتصال رابط کاربری
آشنایی با Weather API ما
مرحله اجرای برنامه ریزی
درخواست و بازیابی داده ها
رمزگشایی داده های JSON به ساختارها
راه اندازی کلاس DateHandler
مرتب‌سازی داده‌ها به داده‌های امروز و فردا
ذخیره داده های امروز و فردا
نمایش داده ها در UI
بازیابی و نمایش نماد
بهبود ظاهر برنامه
(60 دلار ارزش!) کد منبع
UIController | عناصر رابط کاربری:
معرفی و نمایشی
تنظیم UI
نمایش پیام هشدار ساده
در حال رد کردن هشدار
افزودن کنش لغو
افزودن چندین عمل
افزودن فیلدهای متنی به هشدار
شبیه سازی سناریوی ورود
تغییر ظاهر کنترل کننده هشدار
(60 دلار ارزش!) کد منبع
UIViews | عناصر رابط کاربری:
مقدمه
مشاهده سلسله مراتب با تابلوهای داستانی
تغییر ویژگی های View با Storyboards
تغییر ویژگی ها به صورت برنامه ای
افزودن، حذف و جابجایی زیرنماها
CGAffineTransforms
ضمیمه کردن تشخیص حرکت ضربه بزنید به یک نما
(60 دلار ارزش!) کد منبع
UILabels | عناصر رابط کاربری:
مقدمه
افزودن برچسب به Storyboard
تغییر ویژگی‌های برچسب با استفاده از تابلوهای داستانی
تغییر ویژگی‌های برچسب از طریق کد
افزودن برچسب به پروژه ها با استفاده از ViewController
(60 دلار ارزش!) کد منبع
UIButtons | عناصر رابط کاربری:
مقدمه
چرا از دکمه ها استفاده می کنیم
تغییر ویژگی های دکمه با استفاده از Storyboard
استفاده از خروجی های دکمه و اکشن ها
تعامل دکمه با سایر عناصر
اتصال چند دکمه به یک اقدام
افزودن دکمه ها به صورت برنامه ای
پاداش: تنظیم تصویر دکمه
(60 دلار ارزش!) کد منبع
UISegmentedControl | عناصر رابط کاربری:
مقدمه
UISegmentedControls چیست
تنظیم ویژگی ها با استفاده از استوری برد
افزودن رفتار از طریق Outlets و Actions
افزودن کنترل‌های بخش‌بندی شده به‌صورت برنامه‌ریزی
(60 دلار ارزش!) کد منبع
UITextField | عناصر رابط کاربری:
مقدمه
چرا از UITextFields استفاده می کنیم
تغییر ویژگی های TextField با استفاده از Storyboard
کاوش ویژگی های TextField با استفاده از ViewController
اجرای اقدامات TextField
افزودن روشهای TextFieldDelegate
روش‌های پیاده‌سازی باید واگذار شود
پیاده‌سازی روش‌های Did Delegate و جایگزینی متن
افزودن فیلدهای متنی به صورت برنامه ریزی شده
(60 دلار ارزش!) کد منبع
منابع:
کتاب رایگان! (قیمت 89.99 دلار) کتاب توسعه دهندگان Ultimate iOS 10، Xcode 8.
لطفاً امتیازی برای ما بگذارید!
سخنرانی جایزه: چگونه محتوای بیشتری دریافت کنیم.

نمایش سرفصل های انگلیسی

C# Unity® and Swift 4 Masterclass: Make Games and Apps

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 36367
حجم: 7569 مگابایت
مدت زمان: 2523 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 14 مهر 1401
کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity
کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity 1
کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity 2
کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity 3
کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity 4
کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity 5
کورس بازی سازی برای iOS بوسیله C#, Swift 4, Unity 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید