در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
از صفر تا قهرمان - راز توسعه سریع برنامه کاربردی رابط کاربری گرافیکی را با درک عمق کدگذاری
رها کنید
عنوان اصلی : Java Swings & AWT API for Java GUI Programming from Scratch
سرفصل های دوره :
آماده سازی آزمایشگاه:
نصب Eclipse IDE
مقدمه ای بر روی جاوا هسته [سریع مسواک زدن !!!]:
مقدمه جاوا
نوع داده
متغیرهای جاوا
کلاس و شیء
دسترسی به شی در کلاس ها و بسته های مختلف
سازنده
رابط
AWT [چکیده ابزار پنجره]:
مقدمه برنامه نویسی GUI
دو راه برای ایجاد شیء فریم
برچسب
Textfield دکمه
مدیر طرح بندی
لیست و انتخاب
کادر انتخاب و رادیوبوتون
شنوندگان و رسیدگی به رویداد:
بررسی اجمالی شنوندگان
شنونده پنجره
کلاس آداپتور پنجره
شنونده اکشن
انتساب 1 در AWT [برنامه اعتبار سنجی اعتبارنامه]
ایجاد برنامه اعتبار سنجی کار با استفاده از شنونده مورد و شنونده اکشن
menubar ، منو ، menuitems
اجرای برنامه کاربردی سبد خرید پیتزا
انتساب 2 [سیستم سفارش پیتزا]
جاوا نوسان:
مقدمه نوسان
سلسله مراتب مؤلفه های نوسان
jframe
jlabel
jbutton part1
روش getContentPane
jtextfield
Jpasswordfield
استفاده از متن نوک ابزار
صفحه joption
jcheckbox
Jradiobutton
jcombobox قسمت اول
jCombobox قسمت دوم
jlist
jtextarea
jbuttton قسمت 2
Java Swings & AWT API for Java GUI Programming from Scratch
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.