در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یک آموزش دستی با بسیاری از پروژه های کوچک OOP-Arduino/ESP32 برای شرکت در.
عنوان اصلی : Introduction to object-oriented programming with Arduino
سرفصل های دوره :
مقدمه:
قطعه کد را بارگیری کنید
لیست مؤلفه ها
تجربه عملی در مقابل تئوری
پیش نیازهای این دوره
سلب مسئولیت
اصول:
ESP32 pinout
در مقابل کد در مقابل Arduino IDE
کد منبع باز از VS Code در Arduino IDE
شبیه ساز آنلاین
enum
ساختار
مقدمه کوتاه برای برنامه نویسی شی گرا:
تنظیم اساسی یک پروژه خالی
ساختار یک کلاس و محاصره داده
نمونه و سازنده
سازنده اضافه بار
به عنوان مثال تعامل با پرونده های هدر و CPP
گیرنده
تنظیم کننده
وراثت
عملکرد ارثی بیش از حد بارگذاری شده
recap مقدمه OOP
مسابقه 1
کلاس LED فردی:
headerfile
LED را با یک شی کنترل کنید
ضامن LED
بعد از x ثانیه خاموش شد
محو شدن
نبض
اشیاء فوری در آرایه
اثر تعقیب LED
مسابقه 2
سنسورهای IR با استفاده از صفحه گالتون به عنوان نمونه:
سیم کشی
ایجاد پروژه و کلاس
به طور جداگانه به سنسور IR آدرس دهید
اشیاء را به یک آرایه تبدیل کنید
موتور را شبیه سازی کنید
ارزیابی سنسورهای IR
بررسی اجمالی پروژه صنایع دستی
recap orop irsensors
مسابقه 3
چراغهای جلو - دکمه کوتاه/طولانی کلیک:
سیم کشی
دکمه کلاس را اضافه کنید
دکمه debounce با میلی لیس
مدت زمان کلیک را تشخیص دهید
رابط تمیز
LED های کنترل
Buttonheadlamp از دکمه به ارث می برد
دکمه نگهدارنده فشار را فشار دهید
عملکرد را محو کنید
کار اضافی کلاس LED
راه حل احتمالی
مسابقه 4
قیچی کاغذ سنگی:
سیم کشی
ایجاد پرونده های کلاس
headerfile
حالت اول بازی
حالت بازی در حلقه
ایجاد یک وب سایت
وب سایت دسترسی از طریق ESP32 WebServer
داده ها را از وب سایت به ESP32 انتقال دهید
حالت بازی در دو بازی برنده شد
ارسال رویدادهای جانبی سرور
وقایع را زنده کنید
کلاس LED را پیاده سازی کنید
مسکن
کد منبع OOP خود را به عنوان کتابخانه Arduino منتشر کنید:
کتابخانه خود را ایجاد و منتشر کنید
نتیجه گیری:
خلاصه یادگیری
Introduction to object-oriented programming with Arduino
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.