در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تحقیقات نشان می دهد که وقتی افراد احساس تعلق در محل کار را دارند ، 56 ٪ افزایش در عملکرد شغلی وجود دارد. مدیران چه کاری می توانند انجام دهند تا این حس تعلق را ایجاد کنند؟ در این دوره ، مربی کیمبرلی مانز به شما کمک می کند تا تعریف کنید که تعلق برای شما چیست و چگونه می توانید تعلق خود را برای خود و دیگران در سازمان خود ایجاد کنید ، با استفاده از سر ، شنیده شده ، چارچوب دست. کیمبرلی در مورد تعلق ، چه در داخل و چه در سطح سازمانی بحث می کند ، سپس چارچوب سر ، قلب ، دست (H3) را معرفی می کند. او شما را با ایجاد حس شخصی تعلق خود ، سپس تعریف و توسعه مهارت هایی برای تقویت تعلق به تیم خود می کند. مسئولیت پذیری برای حفظ تعلق فردی و تیم بسیار مهم است ، و کیمبرلی نکاتی را برای اندازه گیری تعلق ، مدیریت مقاومت در برابر تحول سازمانی و پاسخگویی رهبران به دلیل ترکیب تعلق در ارزش های اصلی و مدیریت عملکرد ارائه می دهد. این دوره مکمل تعلق متعلق به عنوان رهبر توسط سانیاین سیانگ است.
عنوان اصلی : How Managers Create a Culture of Belonging
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تعلق از درون شروع می شود
متعلق به سطح سازمانی
چارچوب سر ، قلب ، دست
1. حس شخصی خود را در مورد تعلق برقرار کنید:
سر: غلبه بر موانع حس شخصی خود از تعلق
قلب: آمادگی تغییر خود را ارزیابی کنید
دستها: رفتار خود را تغییر دهید
2. مهارت هایی برای پرورش تعلق به تیم شما:
سر: احترام به صدا ، هویت و قدرت
قلب: یک فضای شجاع برای مکالمات تیم ایجاد کنید
دستها: تعلق در جریان کار را ادغام کنید
3. پاسخگویی فردی و تیمی را در مورد تعلق برقرار کنید:
سر: نکاتی برای اندازه گیری تعلق
قلب: مقاومت در برابر تغییر سازمانی را مدیریت کنید
دستها: نگه داشتن رهبران پاسخگو به تعلق
نتیجه گیری:
حمایت از سفر خود به تعلق
How Managers Create a Culture of Belonging
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.