وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند

سرفصل های دوره

بیاموزید که چگونه یک داستان برند قانع کننده بسازید تا مشتریان خود را درگیر کنید

عنوان اصلی : Insights from Building a Storybrand

سرفصل های دوره :

ساخت یک داستان داستانی:
مشتری شما قهرمان است
مشکل آنها شرور است
هر قهرمان به یک راهنما احتیاج دارد
برنامه های عالی اعتماد ایجاد می کنند
مشتریان را برای اقدام به چالش بکشید
به آنها بگویید که چه چیزی در معرض خطر است
برند شما زندگی می کند
خلاصه بینش ها

نمایش سرفصل های انگلیسی

Insights from Building a Storybrand

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 35563
حجم: 586 مگابایت
مدت زمان: 32 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 3 مهر 1401
چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند
چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند 1
چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند 2
چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند 3
چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند 4
چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند 5
چطور داستان های برندی بسازید که مشتری های شما را تحت تاثیر قرار دهند 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید