در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تجربه کاربر همه چیز در مورد اطمینان از طراحی یک محصول یا خدمات متناسب با نیازهای کاربران است. تحقیقات UX به شما کمک می کند تا به طور کامل این کاربران را درک کنید، ارزیابی کنید که چگونه نیازهای خود را به دست می آورید و فرصت هایی را برای ایجاد چیزی حتی بهتر می کنید.
در این دوره، مربی Amanda Stockwell مبانی تحقیقات تجربه کاربر را معرفی می کند به طوری که هر کسی بتواند مزایا را درک کند و شروع به ادغام تحقیقات در زمینه طراحی و توسعه روزمره خود کند. شروع به تماشای برای یادگیری نحوه استفاده از تکنیک های تحقیقاتی مختلف و روش های تست برای شناسایی آنچه که برای سازمان شما بهترین کار می کند، به سوالات مربوط به مشتریان خود پاسخ دهید و تجربیات کاربر بهتر و نتایج کسب و کار را رانندگی کنید.
عنوان اصلی : UX Foundations: Research
سرفصل های دوره :
مقدمه:
خوش آمدید
با استفاده از فایل های ورزشی
1. بررسی بررسی:
چرا کاربر تحقیقات کاربر مهم است؟
Overview روش شناسی
تست قابلیت استفاده
مصاحبه
نوع کارت
ردیابی چشم و تست کلیک کنید
تست چند متغیره و تست A / B
مطالعات مطلوب
بررسی کارشناس / اکتشافی
نظرسنجی ها
مطالعات خاطرات
Personas
کارگاه های طراحی مشارکتی
2. انواع تحقیق:
تحقیق کیفی در مقابل کمی
رفتار رفتاری در مقابل نگرش
تعدیل شده در مقابل تحقیقات غیر متمرکز
3. ملاحظات زیست محیطی :
Agile vs. آبشار
in-house vs. آژانس
چه مرحله ای از پروژه یا محصول؟
هدف پژوهش
4. انتخاب روش تحقیق مناسب:
تعیین شرکت کنندگان مناسب
پیدا کردن، غربالگری و برنامه ریزی شرکت کنندگان
تمرین
ارائه سوالات درست
درخواست سوالات درست
5. تجزیه و تحلیل و ارائه یافته های شما:
تجزیه و تحلیل داده های شما
ارائه و ترکیب نتایج
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
UX Foundations: Research
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.