در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ابزارهای مایکروسافت 365 مانند تیم ها ، برنامه ریز و OneDrive با همکاری در ذهن طراحی شده اند ، اما بسیاری از کاربران از همه آنچه این ابزارها ارائه می دهند ، استفاده نمی کنند. در این دوره ، نیک برزی نکاتی را برای به حداکثر رساندن ارتباطات تیمی در مایکروسافت 365 ارائه می دهد. نیک نشان می دهد که چگونه تقویم ها را به اشتراک بگذارد و ایمیل های گروهی را در Outlook ارسال کند ، جلسات برنامه ریزی کند و فضاهای پیام رسانی گروهی را در تیم ها به اشتراک بگذارد و پروژه ها را با استفاده از برنامه ریز مدیریت کند. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توان پرونده ها را به راحتی با افراد خاص یا گروه های از پیش تعریف شده با استفاده از OneDrive ، SharePoint و پرونده ادغام کتابخانه در سایر برنامه ها ذخیره و به اشتراک گذاشت. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه نویسنده ، به اشتراک گذاری و ویرایش اسناد Word ، Excel و PowerPoint به طور مشترک.
عنوان اصلی : Team Collaboration in Microsoft 365
سرفصل های دوره :
مقدمه:
یادگیری ابزارهای همکاری تیم در مایکروسافت 365
1. حساب های مایکروسافت 365 و خدمات اصلی را درک کنید:
خدمات Microsoft 365 شما را مشخص کنید
چندین حساب را مدیریت کنید
از گروه های Office 365 استفاده کنید
شیرپوینت را درک کنید
2. ابزارهای همکاری تیمی:
از گروه برای ایمیل در Outlook استفاده کنید
با تقویم های مشترک در Outlook کار کنید
مردم را به جلسات برنامه ریزی شده دعوت کنید
با همکاران با استفاده از Yammer ارتباط برقرار کنید
مکالمه ها را با تیم ها مدیریت کنید
وظایف و پروژه ها را با برنامه ریز مدیریت کنید
ابزارهای دیگر با ویژگی های همکاری
3. ذخیره و اشتراک پرونده:
ذخیره سازی ابری را درک کنید
پرونده ها را در OneDrive ذخیره و به اشتراک بگذارید
از کتابخانه های پرونده در گروه ها و SharePoint استفاده کنید
پرونده ها را در تیم ها ذخیره و به اشتراک بگذارید
پرونده ها را در Yammer به اشتراک بگذارید
4. ویرایش اسناد Word ، Excel و PowerPoint به طور مشترک:
اسناد Word ، Excel و PowerPoint را بصورت آنلاین ویرایش کنید
پرونده ها را از Word ، Excel یا PowerPoint به اشتراک بگذارید
نظرات را در یک کلمه ، اکسل یا پرونده پاورپوینت اضافه کنید
تغییر در یک سند کلمه
نتیجه گیری:
در مورد برنامه های مایکروسافت 365 بیشتر بدانید
Team Collaboration in Microsoft 365
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش جامع iCloud
آموزش کامل استفاده از مرورگر وب Chrome
macOS Ventura Essential Training
آموزش تنظیم شیفت های کاری کارگران بوسیله Microsoft Teams
یادگیری سریع و کاربردی ترفندهای ویندوز
آموزش ویژگی های جدید macOS Big Sur
آموزش ضروری Word 2021 (آفیس 2021 / LTSC)
آموزش جامع امکانات و ابزارهای جدید Windows 10 ( بروز شده تا پایان نوامبر 2019 )
یادگیری ورد 2021
آموزش کامل کار با ویندوز 10 می 2019