در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
API وحدت و ریاضیات را در پشت حرکت ، چرخش و مقیاس ، یک کار در هر سخنرانی بیاموزید!
عنوان اصلی : Unity Tips: Position, Rotation, Scale
سرفصل های دوره :
مقدمه:
قبل از شروع دوره چه چیزی را باید بدانید
دریغ نکنید که بپرسید!
نحوه استفاده از مخزن
موقعیت:
معرفی
خط نوار نقاله - حرکت ثابت در یک جهت با افزودن بردار
تجسم جهت با استفاده از debug.drawline
کاهش سرعت نقاله - ضرب یک بردار توسط یک مقیاس و زمان.
ارائه همه کارت ها به طور همزمان - روش Vector3.lerp
کنترل کننده بازیکن 2D - خواندن ورودی پخش کننده
ثابت کردن Straferunning - عادی سازی یک بردار
حرکت در یک پیمایشگر جانبی 2D - تنظیم سرعت شیء
پرش در یک پیمایش جانبی 2D - اضافه کننده سرعت
جابجایی یک پلتفرم - Mathf.pingpong و Mathf.Repeat
انتقال یک پلتفرم با استفاده از انیمیشن
انتقال یک بازیکن بر روی یک سکو - Transform.Parent ، Transform.DetachChildren
محاسبه آسیب های انفجاری بر اساس فاصله - بردارهای تفریق
ایجاد یک سیستم رادار - محلی ، TransformPoint
یک هیولا را مجبور کنید به دور نگاه کنید - محصول وکتور نقطه ای
آیا یک هیولا باید به چپ یا راست بپیچد؟ - محصول متقاطع بردار
موقعیت
چرخش:
کنترل کننده کاراکتر سه بعدی - Transform.eulerangles
ایجاد دوربین که حرکت بازیکن را ردیابی می کند - Transform.Lookat
ایجاد یک آرایه دایره ستاره متحرک - Transform.RotateAround
اصول Quaternion ، چرخش در اطراف یک محور واحد. quaternion.euler
چرخش در حدود 2 محور.
کنترل کننده کاراکتر سه بعدی با استفاده از Quaternions - Transform.TransformDirection
هدف یک برجک سه بعدی - quaternion.lookrotation و quaternion.rotateTowards
چرخش یک برجک در 2D - quaternion.fromtorotation
کنترل کننده 2D مدرن - input.mouseposition و input.touch
تیراندازی با یک گلوله - اجازه دهید همه چیز را یادآوری کنیم!
حرکت یک خورشید - LERP ، SLERP و SLERPUNCLAMPED
ایجاد Quaternion خود - همیشه Quaternion را عادی کنید!
ایستاده برای چرخش یک کلید - quaternion.inverse
قفل کردن یک ایمن - quaternion.dot و quaternion.ange
چرخش
مقیاس:
روشهای وابسته به مقیاس
تغییر مسیر 2D پخش کننده - مقیاس یا چرخش؟
ساخت یک سکوی بزرگتر - مقیاس بندی شیء والدین
منوی SLO -MO و مکث - Time.TimesCale
مقیاس
Outro:
Outro
سخنرانی جایزه
Unity Tips: Position, Rotation, Scale
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.