در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
کپی قلب و روح تقریبا هر تلاش بازاریابی است. یک بنیاد عالی برای تمام کمپین های خود را با این دوره دریافت کنید. ایان لری نشان می دهد که چگونه کپی را که داستان شما را می گوید و محصول یا نام تجاری خود را به فروش می رساند، نشان می دهد. در مورد انواع مختلفی از copywriting، مزایای تهیه پیش نویس بر روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین عمومی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی کپی موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه های مختلف و سیستم عامل ها یاد بگیرید. ایان نشان می دهد که چگونه یک تیم Copyediting، یک صدای برند و یک تقویم سرمقاله را مدیریت کند.
عنوان اصلی : Learning to Write Marketing Copy
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تبدیل شدن به یک کپی رایتر عالی
استفاده از فایل های تمرین
آنچه باید بدانید
1. مروری بر کپینویسی بازاریابی:
کپی رایتینگ چیست؟
انواع کپی رایتینگ بازاریابی
خود را برای نوشتن کپی آماده کنید
نمای کلی پروژه دوره
2. کپی نوشتن:
ابزارهای خود را مونتاژ کنید
ایجاد طرح
آزاد نویسی برای پایین آوردن ایده ها
نوشتن اولین پیش نویس
رعایت قوانین کلی
صیقل دادن پیش نویس
نوشتن تیتر
آزمایش تیترهای شما
فروش صفحه
بازنویسی کپی موجود
استفاده موثر از تایپوگرافی
3. نوشتن برای رسانه های مختلف:
ساختار برای چاپ
ساختار برای آنلاین
نوشتن کپی برای یک صفحه وب
نوشتن کپی برای توضیحات محصول
نوشتن کپی برای رسانه های اجتماعی
نتیجه گیری:
تنظیم تقویم تحریریه
مدیریت صدای برند
بردن کپی رایتینگ به سطح بعدی
Learning to Write Marketing Copy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.