جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش میزبانی وب سایت های استاتیک بر روی AWS با تکنولوژی Serverless - 139,000 تومان
در این دوره، مربی سام بنت به شما نشان می دهد که چگونه ایمیل های عالی را بنویسید که یک تصور مثبت را ترک می کند. اول، سام توضیح می دهد که هر دو شخصی و مستقیم به ROI بالا کمک می کنند، مهم نیست که چه کسی دریافت کننده شما باشد. او بیش از نحوه استفاده از انواع اصلی ایمیل ها: پرس و جو، معاملات یا اطلاعاتی و بازاریابی یا فروش می رود. او شما را از طریق نحوه نوشتن ایمیل های جذاب و روشن که توجه مشتری شما را جلب می کند و آن را حفظ می کند، می پردازد. سام به شما یاد می دهد که چه چیزی کار داستان خوب را انجام می دهد و چه چیزی چشم انداز مشتریان را تبدیل خواهد کرد. او شما را از طریق بهترین شیوه ها به شما می دهد تا اطمینان حاصل شود که ایمیل های شما در زمان مناسب توسط افراد مناسب و نحوه ایجاد یک تماس مناسب به عمل می پردازند. او به شما نشان می دهد که چگونه می توانید ایمیل ها را به عنوان پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی استفاده کنید و حتی به عنوان کتاب الکترونیکی کامپایل کنید. سام با بحث در مورد چگونگی استفاده از محتوای ایمیل برای بهبود پرسش و پاسخ شما و درباره صفحات ما نتیجه می گیرد. این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Writing Emails People Want to Read
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ایمیل اینجاست
1. رازهای کمتر شناخته شده در مورد نوشتن ایمیل های عالی:
همه ایمیل ها ایمیل های شخصی هستند
سه نوع ایمیل
ایمیل های استعلام و تراکنشی
ایمیل های بازاریابی و فروش
چگونه به وضوح درک شویم
2. شفاف و جسور باشید، نه تندخو یا ناله:
ایمیل خوب مانند آموزش خوب است
هنر وقفه برازنده
سوال شماره یک
چگونه می توان آنها را وادار کرد که به شما پاسخ دهند
3. چگونه قانع کننده باشیم:
داستان های عالی
ارزش ها و شخصیت
سه کلمه مهم
چگونه یک ایمیل وحشتناک بنویسیم
4. هر چند وقت یکبار باید بفرستم؟ چه زمانی از روز بهترین است؟ :
چه ساعتی از روز ایمیل ارسال کنیم
باز میشود، کلیک میکند، و اشتراک را لغو میکند
چند ایمیل خیلی زیاد است؟
5. ایمیل هایی که آنها را وادار به خرید می کند:
کجا می توان نسخه مطمئن را پیدا کرد
چگونه می توان احساس شخصی بودن یک ایمیل را ایجاد کرد
فراخوان بسیار مهم برای اقدام
به خبرنامه یا نرفتن به خبرنامه؟
6. استراتژی های پیشرفته:
چه زمانی ایمیل ایمیل نیست؟
محتوای مدیریت شده و بازاریابی وابسته
اگر خیلی طولانی شده باشد چه؟
سؤالات متداول و صفحات درباره ما
نتیجه گیری:
نویسندگان بزرگ همه جا می روند
Writing Emails People Want to Read
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ایجاد تغییرات رفتاری ماندگار در خودتان
آموزش انجام تحلیل SWOT
ایجاد کردن عادات برنده شدن در خودتان
آموزش ساخت یک Buzz
فیلم مبانی علم داده – Data Science
استراتژی ها برای اینکه در کارها و پروژه های تان گیر نکنید
درس های کسب و کار از یک قهرمان شطرنج
بهبود ارتباطات رهبری اجرایی
آموزش بازاریابی با داده ها
آموزش اشتباهات Data Science برنامه نویسان پایتون و اجتناب از آن ها
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها