در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این ویدیو ، کارل گلد ماژول شماره 4 را توضیح می دهد: مهندسی ویژگی.
هدف این نقطه عطف:
- رئیس شما در مانینگ به نتایج نگاه می کند و فکر می کند که آنها واقعاً خوب هستند. اما آنها می خواهند شما به چند مورد دیگر توجه کنید تا ببینید که آیا دیدگاه های مختلف مشتری به شما کمک می کند تا churn را درک کنید. با استفاده از تکنیک های نقاط عطف قبلی.
* تعداد کل رویدادهای مشتری در 90 روز گذشته
* تعداد محصولات متمایز مشتری در 90 روز گذشته
* تعداد کل اقدامات مربوط به مرور محتوای رایگان
* تعداد کل اقدامات مربوط به ویژگی های خواندن پیشرفته
* درصد اقداماتی که شامل خواندن یک کتاب متعلق به
* تعداد بارگیری هایی است که مشتری در هر منحصر به فرد انجام می دهد محصول
عنوان اصلی : Fighting Churn Churn Analysis: Feature engineering
سرفصل های دوره :
01 مبارزه با تجزیه و تحلیل Churn churn: مهندسی ویژگی
Fighting Churn Churn Analysis: Feature engineering
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.