در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه از نرم افزار Blender 3D برای ایجاد یک مدل 3D مدل برای استفاده در یک موتور بازی مانند Unity استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت:
شما همچنین یک تکنیک برای مدل های بافتی را یاد خواهید گرفت که نیازی به نقاشی دست نداشته باشد، به طوری که فرایند توسعه دهندگان فردی و یا تیم های بسیار کوچک را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
UV شما خواهد شد نیاز به یک کامپیوتر برای تکمیل این دوره، اما هر پلت فرم بزرگ (ویندوز، مک یا لینوکس) کار خواهد کرد، و یک لپ تاپ باید نیز کار کند، هر چند ممکن است در لپ تاپ های قدیمی تر با پردازش گرافیک ضعیف دشوار باشد.
توسط پایان از این دوره شما مهارت هایی را برای ایجاد پروکسی های بازی برای بازی Indie خود خواهید داشت!
عنوان اصلی : Intro to 3D Modeling: Make a 3D Game Prop in Blender
سرفصل های دوره :
1. مقدمه ای برای ساخت یک بازی با Blender
2. چگونه یک مدل 3D ایجاد خواهیم کرد؟
3. نصب مخلوط کن
4. معرفی UI مخلوط کن
5. با استفاده از حالت ویرایش
6. تبدیل هندسه در حالت ویرایش
7. اضافه کردن و حذف هندسه
8. ساخت یک مش پایه
9. اضافه کردن جزئیات به مدل
10. مختصات UV چیست؟
11. ایجاد یک تصویر رنگ رنگ
12. ایجاد یک بافت فلزی زبری
13. بافت یک مدل 3D
14. صادرات FBX از مخلوط کن
15. وارد کردن بازی به وحدت
16. با تشکر از شما و تبریک
Intro to 3D Modeling: Make a 3D Game Prop in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.